نسخه چاپی

عیدانه شبكه دو برا بچه ها

گروه كودك و خردسال شبكه دو با تدارك ویژه‌برنامه‌های شاد، عید سعید غدیر را در كنار بچه‌ها و خانواده‌های ایرانی جشن می گیرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما گفت: خاله شادونه در جشن بزرگ غدیر خم که از مهمترین مناسک مذهبی ما مسلمانان است با برنامه‌ای متفاوت روی آنتن می‌رود.

او افزود: عموهای فیتیله‌ای پنج‌شنبه - دوم آبان‌ماه – همزمان با عید غدیر خم خبرهایی خوش کودکان را غافلگیر خواهند کرد، این چهره‌های محبوب بناست در برنامه «فیتیله» طرحی با عنوان طرح ملی گلستان علی (ع) را کلید بزنند. هدف اصلی این طرح، ترویج به فکر هم بودن و بویژه کمک به ایتام است.

به گفته زارعان، در این عید خجسته «عموپورنگ» نیز با رویکردی ویژه روی آنتن می‌رود و تلاش خواهد کرد تا برنامه‌ای شادتر و جذاب‌تر برای بچه‌ها روی آنتن تلویزیون بفرستد.

در ادامه علی‌اکبر ذاکری، تهیه‌کننده برنامه «شادونه و پرندگان زبل» نیز در توضیح این خبر گفت: در جشن غدیر خم پژمان بازغی و فرزندانش و بازیگران کودک سریال «همه بچه‌های ما» میهمان سرزمین خاله شادونه می‌شوند.

او ادامه داد: پژمان بازغی، روشا و نفس بازغی، هلیا میرصوفیان، سارا بهارلو، حمیدرضا عباسی، مهدی هاشمی و آناهیتا اکبری (بازیگران کودک مجموعه همه بچه‌های ما) فردا به استودیو این برنامه زنده می‌آیند تا علاوه بر تبریک این جشن خجسته به بچه‌ها و روایت خاطرات شیرین خود با مخاطبان این برنامه درباره اهمیت دید و بازید، یکی از مهمترین مناسک ملی و مذهبی ما ایرانیان صحبت کنند.

این برنامه فردا از ساعت 9 و 30 تا 11 و 30 با حضور بچه‌ها، پرندگان زبل و عروسک محبوب «به‌نشان» روی انتن شبکه دو می‌رود و حاوی پیام‌های آموزشی برای بچه‌هاست.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...