نسخه چاپی

ناگفته‌های یكشنبه‌سیاه مجلس در تلویزیون

مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی شناسنامه گفت: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در این برنامه از حوادث سال ۷۸ و فتنه ۸۸ و همچنین ناگفته‌هایی از یكشنبه سیاه مجلس سخن گفته است.

به گزارش نما مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی شناسنامه گفت: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در این برنامه از حوادث سال ۷۸ و فتنه ۸۸ و همچنین ناگفته‌هایی از یکشنبه سیاه مجلس سخن گفته است.

محمدحسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی میهمان برنامه این هفته شناسنامه است، اظهارداشت: ابوترابی‌فرد در این برنامه از زندگی شخصی خود، حضورش در خانه امام (ره) در نجف اشرف و چگونگی رابطه برادرش حجت‌الاسلام علی‌اکبرابوترابی‌فرد با شهید چمران سخن گفته است.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه تصریح‌کرد: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در این برنامه درباره حوادث تیرماه سال 78 که وی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها بود و همچنین ناگفته‌هایی از فتنه 88 که عضو کمیته حل اختلاف بوده و چه اقداماتی انجام شد تا در همان ابتدا ادعای تقلب از بین برود سخن گفته است.

وی ادامه داد: ناگفته‌هایی از یکشنبه سیاه مجلس و معاون اولی دولت دهم که برای اولین بار از زبان وی مطرح شد از دیگر موضوعاتی است که حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به آنها پرداخته است.

رنجبران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه شناسنامه فردا(جمعه) ساعت 14:15 از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۲/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...