نسخه چاپی

آخرین دعوای علی دایی؛ این بار فردوسی پور دشمن است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر پدیده مشهد با دوربین برنامه 90 صحبت نكرد.

به گزارش نما به نقل از سایت گل، برای علی دایی سرمربی پرسپولیس تفاوتی ندارد که بازی را با یک نتیجه پرگل برده باشد یا با شکست از یک مسابقه فوتبال بیرون آمده باشد. او کار خودش را انجام می‌دهد؛ کاری که شاید محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه هم به ستوه آورده باشد!

این بار دایی که در بازی پرسپولیس و داماش در آزادی درگیری‌های بی‌دلیل و عجیبی با داور چهارم مسابقه داشت، بعد از برد پرگل مقابل پدیده بی بهانه به عادل فردوسی پور حمله کرد. بی بهانه که نه، او از انعکاس مجدد صحنه‌های درگیری با داور در برنامه 90 و زیرنویس شدن دعوایش با اکرمی آنقدر عصبانی بود که 48 ساعت بعد از پخش تصاوبر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی پدیده به صراحت مقابل برنامه 90 موضع گرفت و برای عادل فردوسی‌پور خط و نشان کشید.

دایی که در یک ماه گذشته خبرسازترین چهره فوتبال ایران بوده است حرف‌هایش درباره فردوسی‌پور را از موضوع عکاس راه آهن شروع کرد، سری به ایتالیا زد و آخر سر به موضوع زیرنویس کردن حرف‌های او و کمک داور پرداخت.

سوال دایی از فردوسی‌پور این بود که او چگونه حرف‌های داور چهارم به وی را زیرنویس کرده در حالی که کمک داور پشتش به تصویر بوده است؟ (این اعتراض دایی در شرایطی است که صحنه درگیری دایی و داور چهارم به دو دوربین فیلمبرداری می‌شد و احتمالا فردوسی‌پور در تدوین مجدد این صحنه هر دو مکالمه را بررسی کرده است.)

دایی که عقیده داشت روزی دست فردوسی‌پور برای مردم رو می‌شود حرف‌هایش را با این جمله تمام کرد که در ایتالیا وقتی اتفاقات مربوط به فساد رو شد چند گزارشگر و خبرنگار هم محروم شدند که لابد دایی این اطلاعات دست اول را بی‌جهت به زبان نیاورد و منظور خاصی داشت.

دایی با پایان حرف‌هایش در کنفرانس، در حالی که با همراهان به سمت اتوبوس تیم می‌رفت با دوربین 90 مواجه شد ولی او طبق انتظار دست رد بر سینه گزارشگر برنامه 90 زد و گفت: «شان و شخصیت من در این برنامه از بین رفته است و دیگر با دوربین 90 مصاحبه نخواهم کرد.»

نکته جالب این است که فردوسی‌پور در دوران طولانی پخش برنامه 90 اگر چه مشکلاتی با دایی داشته اما همیشه تلاش کرده به این فارغ‌التحصیل مشهور دانشگاه شریف در رشته متالورژی کمک کند. اما از آن طرف هم دایی نشان داده ملاک برایش حال فعلی افراد است و خب، عادل در آخرین برنامه 90 از وی انتقاد کرده است.

در شرایطی که گفته می‌شود یخ روابط بین فردوسی‌پور و امیر قلعه‌نویی با وساطت برخی دوستان در حال آب شدن است تحریم برنامه 90 از طرف دایی کار جالبی نیست. شاید فقط به این دلیل که بسیاری از پرسپولیسی‌ها علاقه خاصی به این مجری و گزارشگر موفق برنامه 90 دارند.

۱۳۹۲/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...