نسخه چاپی

مجلس به عملكرد برادران انصاری در موسسه تنظیم و نشر آثار امام ورود كند

عکس خبري -مجلس به عملکرد ضعيف برادران انصاري در حفظ و نشر آثار امام ورود کند

عضو شورای مركزی حزب موتلفه گفت:انتظار از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن است كه در صیانت از اصول انقلاب اسلامی، تحقیق و تفحص از موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) را در دستور قرار دهند.

به گزارش نما و نقل از روزنامه شما،عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: به نظر مي رسد عملكرد ضعيف برادران انصاري در موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) سبب شده است كه ديدگاه هاي نظريه پرداز بلند انديش انقلاب اسلامي، دست مايه بازي هاي سياسي برخي افراد شود و با توجه به آنكه اين موسسه از بودجه رسمي كشور اداره مي شود؛ انتظار مي رود نظارت بيشتري بر عملكرد آن حاكم شود.
محمد مهدي اسلامي با اشاره به اينكه علي رغم اختصاص بودجه ميلياردي به اين موسسه، در روزهايي كه آرمانهاي امام از سوي فتنه گران مورد هجمه قرار گرفت؛ شاهد هيچ موضوعي از سوي اين موسسه نبوديم، افزود: اين موسسه نه تنها در برابر هجمه به نماد آرمانهاي امام همچون "روز قدس" با شعار نه غزه نه لبنان ، "13 آبان" با نفي شعار مرگ بر آمريكا ، "جمهوري اسلامي" با شعار جمهوري ايراني، اهانت به "اصل ولايت فقيه" و .... سكوت كرد كه حتي در برابر توهين به تصوير امام نيز كه مستقيم ترين برخورد با امام بود، اقدامي كه زمينه ساز خروش 9 دي و خيزش مردم برابر فتنه گران بود به سكوت ادامه داد.
مدير موسسه مطبوعاتي شما با اشاره به عملكرد رسانه هاي متعلق به اين سازمان، يادآور شد: چهره هاي حاضر در خروجي هاي اين رسانه ها، گاه با ديدگاه امام فاصله بسيار دارد تا آنجا كه برخي از افرادي كه مرتبط در معرض مصاحبه هستند، به نزديكي با منتظري شهره اند. اين قطعات پازل در كنار وابستگي هاي سياسي چهره هاي اصلي موسسه سبب مي گردد كه دلنگراني از فقدان توان آن در صيانت از انديشه امام، منجر به واكنش عاشقان روح كبير زمان گردد.
اسلامي با غيرقابل قبول دانستن واكنش هاي اين موسسه همچون انتقاد به برنامه "شاخص" و شيوه واكنش به عملكرد خواهران اشراقي، گفت: نبايد چنين تلقي شود كه برخي مسئولان آن حائلی در مقابل نیروهای ارزشي هستند تا جریان معارض و معترض راحتتر عمل نمايند.
وي افزود: برابر اصل ۷۶ قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد. با توجه به آنكه پيش از اين نيز چنين نيازي از سوي نمايندگان احساس شده بود؛ انتظار از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي آن است كه در صيانت از اصول انقلاب اسلامي، تحقيق و تفحص از موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) را در دستور قرار دهند.

۱۳۹۲/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...