نسخه چاپی

رئیس‌ جمهور یكشنبه در مجلس/ احتمال قطع موبایل ها

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور از حضور آقایان روحانی و جهانگیری و چند تن از معاونان و وزیران در جلسه روز یكشنبه مجلس برای رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی خبر داد. عضو هیئت رئیسه مجلس، از احتمال قطع شدن تلفن همراه حاضران در جلسه مزبور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور، با اعلام این خبر گفت:‌ دکتر روحانی، رئیس‌ جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه برخی از معاونان و وزیران ساعت هشت صبح روز یکشنبه (پنجم آبان 1392) برای حضور در جلسه رأی اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌ کنند.

بر اساس آئین‌ نامه داخلی مجلس، رئیس‌ جمهور حدود یک ساعت برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی زمان دارد.

قطع موبایل ها در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی
همزمان، حسین سبحانی نیا،، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از احتمال قطع شدن موبایل‌ ها در جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

نماینده مردم نیشابور در خانه ملت، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در جلسه یکشنبه هفته آینده مجلس و در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم، موبایل‌ های نمایندگان قطع شود، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم لازم گرفته نشده است، اما اصل بر این است که در جلسات رای اعتماد، بیشترین نظم حاکم باشد.

۱۳۹۲/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...