نسخه چاپی

آیا فازدوم هدفمندی امشب كلید می‌خورد؟

عکس خبري -آيا فازدوم هدفمندي امشب کليد مي‌خورد؟

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها حتما به مصوبه مجلس نیاز دارد و مگر می شود بدون مصوبه مجلس قیمتها را افزایش داد یا از مردم پول اضافی گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به احتمال اعلام اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط رئیس جمهور در برنامه زنده تلویزیونی امشب، گفت: اجرای این فاز بدون مصوبه مجلس غیرقانونی است.

الیاس نادران در گفتگو با مهر درواکنش به شایعه اعلام رسمی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توسط رئیس جمهور در گفتگو تلویزیونی که امشب انجام خواهد شد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی در عین حال تصریح کرد: البته اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها حتما به مصوبه مجلس نیاز دارد و مگر می شود بدون مصوبه مجلس قیمتها را افزایش داد یا از مردم پول اضافی گرفت.

در همین حال، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را خواستار شده است.

این در حالی است که دکتر محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی سراسر کشور با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها باید با همان شیوه و به طور جدی در کشور ادامه یابد، گفته است: گام دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها برای اجرا آماده است و همه مسئولان و استانداران باید برای اجرای هر چه بهتر این مرحله آمادگی کامل داشته باشند.

قرار است دکتر محمود احمدی نژاد امشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی پس از اخبار سراسری 21 شبکه اول سیما درباره مهمترین مسایل اقتصادی، سیاسی، داخلی و بین‌المللی با مردم به صورت مستقیم سخن می‌گوید. به نظر می رسد رئیس جمهور در این گفتگو اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها را اعلام کند.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...