نسخه چاپی

علاءالدین بروجردی: هنوز هیچ تصمیمی برای توقف غنی سازی 20 درصد اتخاذ نشده است

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص گزارش جدید احمدشهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: قضاوت در مورد احمد شهید از ابتدا این بود كه وی فردی تابع دشمنان انقلاب بوده و ارتباط نامبرده با شبكه های ضد انقلاب نیز گواه این مسئله است.

به گزارش نما، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با "جمهوریت" گفت: جمهوری اسلامی ایران غنی سازی را به عنوان اصل لایتغیر و حق ملی می داند و در اصل غنی سازی هیچ صحبتی وجود ندارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: غنی سازی 20 درصد نیز تا به امروز ادامه دارد و هر گونه تصمیم در این عرصه به اطلاع ملت ایران می رسد .

بروجردی در خصوص برخی اظهارات مبنی بر آمادگی ایران برای توقف غنی سازی 20 درصد تصریح کرد: با توجه به این که در آغاز راه مذاکره هستیم، هنوز تصمیمی در این زمینه در خصوص توقف غنی سازی 20 درصد اتخاذ نشده است.
گزارش احمد شهید برای تخریب فضای مثبت بین المللی ایجاد شده برای ایران است/ این گزارش فاقد وجاهت بین المللی است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص گزارش جدید احمدشهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: قضاوت در مورد احمد شهید از ابتدا این بود که وی فردی تابع دشمنان انقلاب بوده و ارتباط نامبرده با شبکه های ضد انقلاب نیز گواه این مسئله است.
بروجردی در تشریح انگیزه های تدوین و ارائه چنین گزارشی تصریح کرد: ارائه این گزارش ناشی از نگرانی دشمنان انقلاب و عناصر خود فروخته ضد انقلاب از فضای جدیدی است که برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت مناسبی که در حال حاضر برای جمهوری اسلامی ایران در فضای بین الملل به وجود آمده – که ورود هیئت های اروپایی نیز موید این موضوع است- گزارش احمد شهید راهکاری برای خنثی کردن این فضای مثبت بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمنان انقلاب و نظام است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این گزارش فاقد هر گونه وجاهت بین المللی و ارزشی است و بسیاری از قضاوت های افرادی که از خارج از کشور به ایران امده و نوع فعالیت و زندگی زنان و اقلیت های دینی را در ایران می بینند، موید باطل بودن ادعاهای مطرح شده در این گزارش است.

۱۳۹۲/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...