نسخه چاپی

نسخه طب سنتی برای آلرژی پاییزی

یك پژوهشگر طب سنتی گفت: افراد ممكن است در هر فصلی دچار حساسیت‌هایی شوند كه یكی از مهم‌ترین روش‌ها برای پیشگیری از این شرایط آن است كه یك یا دو ماه قبل از فرا رسیدن بهار یا پاییز، فرد حجامت انجام دهد.

به گزارش نما، یک پژوهشگر طب سنتی گفت: افراد ممکن است در هر فصلی دچار حساسیت‌هایی شوند که یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای پیشگیری از این شرایط آن است که یک یا دو ماه قبل از فرا رسیدن بهار یا پاییز، فرد حجامت انجام دهد.

دکتر یعقوب ذلکی قربان‌پوراظهار کرد: در هر فصلی از سال بیماری‌هایی در افراد نمایان می‌شود. در فصل بهار با بیماری‌هایی با گرما و تری مانند فشار خون، فصل تابستان بیماری با گرمی و خشکی، فصل پاییز بیماری‌هایی با سردی و خشکی مانند انواع اگزماها، خارش و سرماخوردگی‌ها و در فصل زمستان بیماری‌هایی با سردی و تری سر و کار داریم.

در فصل پاییز نیز بیماری‌های فصلی با آلرژی تنفسی مانند سرفه، آبریزش بینی و قرمز شدن چشم بروز می‌یابد. وی ادامه داد: انجام حجامت قبل از فرا رسیدن بهار و پاییز، یک درمان قطعی برای آلرژی محسوب می‌شود یعنی نه تنها بیماری را از بین می‌برد بلکه این عارضه بدون هیچ وابستگی به هر دارویی برطرف می‌شود.

منبع: روزنامه آرمان

۱۳۹۲/۸/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...