نسخه چاپی

یشگویی جدید باهنر: 20نفر از ما به مجلس می رودند

عکس خبري -يشگويي جديد باهنر: 20نفر از ما به مجلس مي رودند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:‌ فكر می‌كنم در مرحله دوم نزدیك به 20 نفر از كاندیداهای جبهه متحد به مجلس راه پیدا می‌كنند.


محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس ، در پاسخ به این پرسش که بحث‌هایی مبنی بر قرار نگرفتن وی در لیست جبهه متحد شنیده می‌شود، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ ما خودمان جزو بانی‌های جبهه متحد هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آیا وی در دوره آتی مجلس حضور خواهد داشت،‌ اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر در بحث کار تشکیلاتی هستیم و فکر می‌کنم در مرحله دوم نزدیک به 20 نفر از کاندیداهای جبهه متحد به مجلس راه پیدا کنند و یک تعدادی هم متفرق از جبهه‌های رقیب باشند.

* نظام بین‌الملل چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق ایران ندارد

باهنر در خصوص مذاکرات روز گذشته در خصوص ... بیان داشت: به نظر می‌رسد نظام بین‌الملل با توجه به تمام تعاملات که در این مدت با هم داشتیم به این جمع‌بندی رسیده است که اگر حق اساسی کشور ما را که بازهم تکرار می‌کنم دستیابی به فناوری هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز است، به رسمیت بشناسد ما هم همکاری‌هایمان را با نظام بین‌الملل ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: در آن صورت خود را متعهد می‌دانیم که مقررات ام‌پی‌تی و کاری که باید انجام دهیم، عمل کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ به نظر می‌رسد که دیروز در مذاکرات این باغ سبز دیده می‌شود و البته مرحله بعدی هم وجود دارد و دور دوم مذاکرات نیز در بغداد باید انجام شود.

وی افزود: فکر می‌کنم در مجموع رو به جلوست و علت اساسی هم این است که به نظر می‌رسد نظام بین‌الملل به این جمع‌بندی رسیده است که چاره‌ای ندارد مگر اینکه این حق را به رسمیت بشناسد؛ در کل فضایی نسبتاً خوب و در حال پیشرفت است.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...