نسخه چاپی

شكایت زریبافان از كمیته تفحص از بنیاد شهید

عضو هیئت رئیسه كمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس گفت: این كمیته در تلاش است تا گزارش نهایی این تحقیق و تفحص را تا اواخر پاییز به اتمام رسانده و آن را تقدیم محاكم قضایی كند.

به گزارش نما، " غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي" نماينده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران‌، در تشریح آخرين وضعيت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد در تلاش است تا گزارش نهايي اين تحقيق را تا اواخر پاييز به اتمام رسانده و آن را تقديم محاکم قضايي کند.

وي در ادامه افزود: مراحل عملیاتی تحقیق و تفحص از بنياد شهيد تا زمان ارائه اين گزارش برای قرائت در صحن علنی، با قدرت، صلابت، آمادگی و تعامل کامل نیروهای حاضر در این فرآیند، در حال پیگیری است.

عضو هيئت رئيسه کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد تصريح کرد: "مسعود زريبافان" رئيس سابق بنياد شهيد و امور ايثارگران با اين ادعا که اين کميته اطلاعات به دست آمده را منتشر کرده‌اند، از هيئت محقق به دادگاه شکايت کرده‌است.

نماينده مردم رشت در پايان خاطر نشان کرد: امیدواریم گزارشی مطلوب به وکالت از جانبازان و ایثارگران ارزشمند کشورمان تهیه کنیم.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...