نسخه چاپی

جزئیات هلاكت و دستگیری عوامل ضدانقلاب در بانه

فرمانده سپاه بیت‌المقدس كردستان با اشاره به جزئیات هلاكت و دستگیری عوامل ضد انقلاب در شهرستان بانه گفت: در پی اقدامات صورت گرفته اطلاعاتی و امنیتی سه نفر از عوامل ضد انقلاب به هلاكت رسیده و سه نفر دیگر نیز دستگیر شند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار محمد حسن رجبي شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي استان كردستان با اشاره به هلاكت و دستگيري عوامل ضد انقلاب در شهرستان بانه طي درگيري صورت گرفته در روز جمعه اظهار داشت: در يك عمليات منسجم و هماهنگ شده از سوي نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي يك گروه وابسته به ضد انقلاب در شهرستان بانه شناسايي و متلاشي شدند.

وي با اشاره به اينكه اين عملیات مشترک بین نیروهای سپاه و نیروهای امنیتی استان و با کمک مردم انجام شد، افزود: در اين درگيري كه در منطقه اي مرزي در شهرستان بانه روي داد سه نفر از افراد وابسته به اين گروهك تروريستي در محل حادثه به هلاكت رسيده و دو نفر نيز در محل حادثه دستگير شدند.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به اينكه بعد از وقوع اين درگيري نیروهای سپاه و اداره اطلاعات تمامی موارد را در منطقه رصد می‌کنند و همین امر موجب شد صبح امروز یکی دیگر از این افراد دستگیر شود، عنوان كرد: هر چند خبر شهادت شش نفر از عزیزان پاسدار به راستي دردناك بود ولي بعد از اين حادثه عزم نيروها براي برخورد با ضد انقلاب جدي تر شد و خوشبختانه اين جديت باعث شد تا ضربه اي مهلك به اين افراد وارد شود.

سردار رجبی حرکت ضدانقلاب در به شهادت رساندن پاسداران سپاه بانه را مذبوحانه و در راستای ترفندهای استکبار خواند و گفت: هویت افرادی که دیروز توسط نیروهای سپاه و امنیتی به هلاکت رسیدند یا دستگیر شده‌اند، در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم استان كردستان و ساير مناطق كشور با اهداف و توطئه هاي استكبار جهاني بر عليه كشورمان آشناتر شوند.

وی با اشاره به اينكه در جریان این درگیری حتی کمترین خدشه‌ای به نیروهای خودی وارد نشد و این اقتدار و توانایی نیروهای ما را می‌رساند که امنیت پایدار را با مشارکت مردم در این منطقه حاکم کرده‌اند، بيان كرد: احتمال می‌رود که بازمانده این افراد در منطقه باشند اما خیالمان راحت است چراکه خود مردم لحظه به لحظه از منطقه خبر می‌دهند و نیروهای امنیتی و سپاه نیز به سختی این افراد را دنبال خواهند کرد و انتظار مي رود كه طي روزهاي آينده باز هم خبرهای خوش را به مردم بدهیم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت امنیت استان کردستان به ویژه در طول چند سال اخیر عنوان كرد: امنیت در استان كردستان پایدار و خلل‌ناپذیر است و هیچ دشمنی نمی‌تواند این امنیت را خدشه‌دار کند چرا كه اين امنيت با همكاري و مشاركت خود مردم به دست آمده و غيرقابل خدشه است.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به نقش و حضور مرم در صحنه در راستاي نهادينه كردن امنيت پايدار يادآور شد: تمام جنبه ها و مولفه هاي اصلي امنیت پایدار در كرستان وجود دارد و عليرغم توطئه هاي متعدد گروهك هاي ضد انقلاب و استكبار جهاني مردم همراه و مدافع راستين نظام اسلامي هستند.

وي با اشاره به اينكه وقتي كه مردم در تامين امنيت در كردستان نقش اصلي را عهده دار هستند، بنابراين از آن نيز دفاع مي كنند، گفت: هم اكنون بيش از ۹۹ درصد از نيروهاي شاغل در سپاه بيت المقدس كردستان بومي هستند و به همين دليل نيز آنها از جان خود براي دفاع از نظام اسلامي مايه مي گذارند.

۱۳۹۲/۸/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...