نسخه چاپی

جمع آوری بیلبوردهای ضدآمریكایی جنایات آمریكا را از ذهن مردم پاك نمی‌كند

عکس خبري -جمع آوري بيلبوردهاي ضدآمريکايي جنايات آمريکا را از ذهن مردم پاک نمي‌کند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی نسبت به جمع آوری بیلبوردهای ضد آمریكایی واكنش نشان داد و تاكید كرد: معتقد نیستم جنایت‌های آمریكا با این جور كارها از ذهن ملت ایران خارج شود.

به گزارش نما، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جمع‌آوری بیلبوردهای ضدآمریکایی از خیابان‌های تهران و برخی حواشی مطرح شده درباره آن، گفت: من در مصاحبه‌های گوناگون به این نکته تاکید کردم که" آمریکایی‌ها هر کاری که علیه ما نکردند، نتوانسته اند که نکرده‌اند" در مذاکراتی هم که در این چند هفته اخیر مطرح بود خط و نشان کشیدن‌های آمریکایی‌ها را دیدیم، بنابراین آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد نیست.

وی به افشاگری که اخیرا درباره جاسوسی آمریکا در کشورهایی مثل فرانسه و آلمان اعلام شد اشاره کرد و افزود: این اقدام در کشورهایی انجام شد که متحد آمریکا هستند. بنابراین اقدام اخیر، این علامت را می‌دهد که دولت‌مردان آمریکایی حتی به متحدان خود هم رحم نمی‌کنند. به همین جهت معتقدم تا زمانی که آمریکایی‌ قدم‌های اطمیان بخشی برای اعلام تغییر روش گذشته خود بر ندارند باید به عنوان طرف غیر قابل اعتماد به او نگاه کنیم. تا به حال هم به نظر من هیچ اقدامی در این رابطه از سوی دولت‌مردان آمریکایی انجام نشده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکیدکرد : فضای ضد آمریکایی در کشور ما را خود آمریکایی‌ها بوجود آوردند و در ایجاد این فضا مقصر بودند و تا به حال قدمی هم برای اعتماد سازی برنداشتند.

حبیبی با توجه به عملکرد و جنایات گذشته آمریکا علیه انقلاب اسلامی، ادامه مقابله و مقاومت مردم در داخل کشور با آمریکا را ضروری عنوان کرد و در عین حال گفت: مگر اینکه طرف مقابل با اعتماد سازی خود را اثبات کند که تابه حال در این رابطه هیچ شروعی را نداشته است و همچنان برای ما غیرقابل اعتماد است.

وی همچنین نسبت به جمع آوری بیلبوردهای ضد آمریکایی واکنش نشان داد و تاکید کرد: معتقد نیستم جنایت‌های آمریکا با این جور کارها از ذهن ملت ایران خارج شود، هرگز آن جنایت‌ها فراموش نخواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...