نسخه چاپی

عزیزی؛

برای همسرم میومیو كنم؟ روز مرگ من است!

عکس خبري -براي همسرم ميوميو كنم؟ روز مرگ من است!

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: «وجهه فوتبالیست‌ها به اندازه كافی خراب است؛ سریال پژمان خراب‌ترش نكند.»

به گزارش نما؛ سريال پژمان بين‌ اهالي فوتبال موافق و مخالف كم ندارد. خداداد عزيزي هم از آخرين و سرشناس‌ترين منتقدان آن است و از خود پژمان جمشيدي هم گله كرده كه چون بازيكن ملي‌ بوده است نبايد در اين سريال اين‌گونه بازي مي‌كرده است. مصاحبه او را بخوانيد:



* فكر مي‌كني اگر قرار باشد از زندگي شما فيلم يا سريالي تهيه شود مي‌توان آن را به صورت طنز درآورد؟

- فكر نكنم، چون زندگي من خيلي طنز نبوده و طوري زندگي نكرده‌ام كه بتوان از آن سريال طنز درآورد.



* فكر مي‌كنيد ساخت چنين برنامه‌هايي از زندگي فوتباليست‌ها، مخاطب را جذب مي‌كند؟

- به نظر من بستگي به فوتباليستش دارد، چرا كه زندگي هر كسي را نمي‌توان فيلم كرد. من فكر مي‌كنم ساختن فيلم زندگي علي دايي خيلي بازتاب پيدا كند و پربيننده شود. به نظر من بايد ديد فيلمي كه از يك فوتباليست مي‌سازيد چقدر آن بازيكن در بين مردم محبوب است.



* اما حضور فوتباليست‌ها در برخي سريال‌ها باز خورد مثبتي نداشته است؟

- بايد ديد مردم آن‌ها را دوست داشته‌اند و نقش آن‌ها چه بوده. مردم ايران قابل پيش‌بيني نيستند و هر كاري از آن‌ها برمي‌آيد...



* سريال پژمان را دنبال مي‌كنيد؟

- من تا اين لحظه كه با شما صحبت مي‌كنم سه قسمتش را ديده‌ام؛ خيلي مسايلي كه در اين سريال مطرح مي‌شود واقعيت دارد كه پژمان آن‌ها را نشان مي‌دهد. البته يكسري اتفاقات اين سريال هم غلو شده است. به نظر من چون پژمان جمشيدي يك بازيكن ملي است نبايد در اين سريال بازي مي‌كرد. يعني چي كه باباش تو سن 36سالگي پس‌گردني بزند.



* يعني اگر بازيكن ملي نبود ايرادي نداشت؟

- منظورم اين است كه يك بازيكن ملي جايگاه و‌ شأن متفاوتي نسبت به فوتباليست‌هاي ديگر دارد. به خصوص اين‌كه سريال هم به نام خودش است. متوجه نمي‌شوم پشت وانت با گوسفند نشستن غلو شده كدام اتفاق در فوتبال است، يا اين‌كه براي خانومش صداي گربه در بياورد. به نظر من شخصيت يك بازيكن ملي‌پوش اين‌گونه نيست و اگر يك بازيكن معمولي بود خيلي هضم آن سخت نبود اما پژمان جمشيدي يك ملي‌پوش بوده و اسم سريال هم به نام خودش است. باز هم مي‌گويم اين‌كه تصميم گرفته در اين نقش بازي كند به خودش برمي‌گردد اما به نظر من ‌شأن پژمان جمشيدي بازي در اين نقش نبود اما خودش مسوول تصميمي است كه گرفته.



* يعني بازيكنان ملي‌پوش از باباهايشان پس‌گردني نخورده‌اند؟

- معلوم است كه در كودكي پس‌گردني خوردند و خيلي بدتر از آن هم شايد تنبيه شده باشند اما در 35سالگي من شخصيت‌ام اين نيست كه بابام به من پس‌گردني بزند يا فكر كن من بخواهم براي همسرم صداي گربه در بياورم يا طوري نگاه كنم كه مردم مرا بشناسند.



* بحث نگاه كردن پژمان توصيف يك جور دوري و احساس يك بازيكن از شهرت را نشان مي‌دهد؟

- من خودم را مي‌گويم تا حالا هيچ وقت نشده براي كاري در صف بايستم و بخواهم از اسمم سوء‌استفاده كنم با اين‌كه مردم مرا مي‌شناسند و ابراز لطف دارند اما تا حالا نشده اين‌طوري نگاه كنم و يا پدرم تا الان يكبار هم به من پس‌گردني نزده است.



* اما در خصوص ماجراي برخوردهايي كه با حميد درخشان داشت را قبول داري در فوتبال ما زياد رخ مي‌دهد؟

- من شخصيتم طوري نبود كه آويزان مربي شوم و حتي مدير برنامه هم نداشتم، البته شخصيت‌ها فرق مي‌كند؛ قسمتي از اين سريال واقعيت‌هاي فوتبال ما است و قبول دارم خيلي از فوتباليست‌ها آويزان هستند. آدم‌هايي كه در فساد فوتبال نيستند برايشان مهم نيست كه ديگران چه مي‌گويند اما معتقدم به اندازه كافي فوتبال در بين مردم خراب شده است، اين سريال هم باعث شد خراب‌تر شود.



* هيچ كدام از اتفاقات اين سريال را نزديك به خودتان نمي‌دانيد؟

- نه چون هيچ‌كدام با اصول شخصيت من هم‌خواني ندارد.



* يعني تا حالا به كسي حسادت نكردي؟

- فكر كن من اهل حسادت باشم. من اگر حسود بودم كه سبك بازي كردنم اين‌گونه نمي‌شد و اين همه پاس به دايي نمي‌دادم.



* زن‌ذليل كه هستيد؟

- چي مي‌گي... نه‌بابا من زن‌ذليل نيستم و تا حالا براي كار خودم به مربيانم زنگ نزده‌ام. همسر من در مسايل من دخالت نمي‌كند و من هم در كار او دخالت نمي‌كنم. من يكسري اعتقادات دارم كه شايد با اعتقادات او جور درنيايد اما هر دو به هم احترام مي‌گذاريم.



* همسر شما سريال پژمان را مي‌بيند؟

- همسرم اين سريال را نمي‌بيند و هرگز در مورد مسايل شخصي هم نظر نداده‌ايم. تا حالا سر كيف همسرم يا موبايلش نرفته‌ام و او هم همين‌طور چون كاري نداريم ماشين او چطور است يا ماشين من..



* اگر ناراحت نمي‌شويد مي‌خواهم بپرسم اگر همسرتان از شما بخواهد«ميوميو» كنيد اين كار را انجام مي‌دهيد؟

- اگر يك روز اين اتفاق بيفتد كه بخواهم براي همسرم ميوميو كنم قطعا روز مرگ من است! براي همين مي‌گويم اگر پژمان يك فوتباليست معمولي بود اشكالي نداشت اما پژمان يك ملي‌پوش بود.



* تا حالا پيشنهاد سريال طنز داشته‌ايد؟

- غير از نقش خيلي كوتاه در فيلم«خوابم مياد» يك بار مهران غفوريان زماني كه سريال زير آسمان شهر را مي‌ساخت از من دعوت كرد و 4، 5 دقيقه بازي كردم؛ اگر پيشنهاد سريال طنز شود ابتدا فيلم‌نامه را مي‌خوانم و مشكلي براي بازي در اين سبك كار ندارم.

قانون

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...