نسخه چاپی

تشكیل كارگروه ملی كاهش آلودگی هوا

همزمان با فصل وارونگی هوا و افزایش آلودگی هوا، رئیس مركز هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست از تشكیل كارگروه ملی كاهش آلودگی هوا در روز سه‌شنبه (دو روز دیگر) خبر داد.

به گزارش نما، امیر فاتح وحدتی به ایسنا گفت: تشکیل این کارگروه پیگیری همان برنامه جامع آلودگی هوای کلانشهرهای ایران با اولویت شهر تهران است. وی افزود: امیدواریم بتوانیم در این جلسه راهکارهای مختلفی برای جمع‌بندی برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی که در گذشته برای کنترل و کاهش آلودگی هوای کلانشهرها به‌ویژه شهر تهران درنظر گرفته شده بود، ارائه شود.

رئیس مرکز هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه شهرداری تهران قطعا در این کارگروه حضور دارد، افزود: با سایر ارگان‌ها ازجمله وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برای حضور در این کارگروه هماهنگی داشته‌ایم که تمام سعی خود را می‌کنیم در این جلسه حضور پیدا کنند. وحدتی تأکید کرد: در این جلسه تمام پیشنهاد‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست که قبلا در برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهرها آورده شده بود بررسی می‌شود، اما مهم اجرای این برنامه‌هاست که امیدواریم با پیگیری‌های این کارگروه عملی شود.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...