نسخه چاپی

نخستین نطق یك نماینده زن درباره كابینه

زهره طبیب زاده یكی از نمایندگانی بود كه در مخالفت با وزیر علوم تحقیقات و فناوری پشت تریبون مجلس رفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، در جلسات بررسی رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم که در مردادماه برگزار شد، هیچ​یک از نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در موافقت یا مخالفت با هیچ​یک از وزرا سخنرانی نکردند. این موضوع با انتقاداتی روبرو شد و پاسخ هشت نماینده زن در این مجلس آن بود که چون زمان نطق​ها به قید قرعه در میان نمایندگان توزیع می​شود، به آنها فرصتی داده نشده وگرنه آنها هم مطالبی درباره کابینه روحانی داشته​اند.

با گذشت بیش از دو ماه امروز در جلسه رای اعتماد به وزیر علوم تحقیقات و فناوری، زهره طبیب زاده نماینده تهران به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی پشت تریبون مجلس رفت.

طبیب زاده سخنان خود در مخالفت با رضا فرجی دانا را با اظهاراتی درباره سخنان وندی شرمن نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای آغاز کرد و پس از تسلیت حادثه تروریستی سراوان، بالاخره در ادامه به موضوع اصلی سخنان خود پرداخت و گفت: در برنامه پیشنهادی وزیر علوم، بخش راهکارهای اجرایی و راهبردها ادغام شده و بخش عمده را راهبردها گرفته است. برنامه پیشنهادی شما شعاری با عبارات کلی و بدون در نظر گرفتن منابع مالی است. هیچ مسیر مشخص زمانبندی شده ای برای دسترسی به اهداف وجود ندارد.

اهم انتقاداتی که طبیب زاده برای فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری مطرح کرد مرتبط با برنامه های ارائه شده از سوی وی بود.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...