نسخه چاپی

حاشیه‌های پیش از بازی راه‌آهن و پرسپولیس

تشویق دایی در جایگاه ویژه

مسوولان ورزشگاه تختی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن تا حدودی كیفیت زمین این ورزشگاه را بهبود بخشیدند اما مشخص است كه این بازی روی این زمین همچنان مشكلات فراوانی دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه تختی برگزار آغاز شده که در حال حاضر نزدیک به سه هزار تماشاگر در این ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته به تعداد تماشاگران افزوده می‌شود.

ترافیک نسبتا شدیدی در خیابان منتهی به درهای ورودی ورزشگاه تختی وجود دارد اما تماشاگران بدون مشکل وارد این مجموعه ورزشی می‌شوند.

مسوولان ورزشگاه تختی پس از دیدار استقلال و نفت تهران که هفته گذشته در این زمین برگزار شد و افراد زیادی از کیفیت چمن ورزشگاه انتقاد کردند، برای بهبود وضعیت این چمن تلاش کردند و تا حدودی چاله‌های زمین را پوشانده‌اند اما هنوز به طور کامل مشخص است که این زمین مشکلات فراوانی دارد.

5 دقیقه پیش از شروع بازی، علی دایی که در این بازی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم است، به همراه دو، سه نفر از مسوولان پرسپولیس به جایگاه ویژه آمد و مورد تشویق شدید هواداران این تیم قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، سیدمیثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه، پیام صادقیان و سیدمهدی سیدصالحی

ترکیب راه‌آهن: حامد فلاح‌زاده، حامد زمانی، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، رامین رضاییان، مهدی زارعی، بهادر عبدی، فرزاد آشوبی، سامان آقازمانی و رضا خالقی‌فر

پیش از شروع بازی، همه بازیکنان پرسپولیس به غیر از رضا حقیقی و نیلسون به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با ابراهیم‌زاده و کادرفنی و نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند. در آن‌سو هم همه بازیکنان راه‌آهن به غیر از فلاح‌زاده، زمانی و قربانی با حضور در کنار نیمکت پرسپولیس با نیمکت‌نشینان سرخپوش صحبت کردند.

علیرضا علیفر که گزارش بازی را برعهده دارد، باید در جایگاهی نه‌چندان مناسب و در قسمت پایینی جایگاه خبرنگاران بازی را برای بینندگان تلویزیونی گزارش کند.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...