نسخه چاپی

مدال نقره یك ضرب جهان برای مولایی

وزنه بردار فوق سنگین ایران با ثبت ركورد 203 كیلوگرم مدال نقره یك ضرب جهان را كسب كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، درآخرین رقابت وزنه برداران در مسابقات جهانی لهستان ، وزنه برداران دسته فوق سنگین(150+ کیلوگرم) برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی قهرمان و نایب قهرمان المپیک لندن و جهانی پاریس از غایبان بزرگ این رقابتها محسوب می شدند. روسلان آلبگوف نفر سوم المپیک جدی ترین رقیب بهادر مولایی در این دسته بود.

بهادر مولایی به عنوان آخرین نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بر روی تخته رقابتها رفت که با ثبت رکورد 203 کیلوگرم در حرکت یک ضرب مدال نقره را کسب کرد. روسلان آلبگوف از روسیه با 209کیلوگرم مدال طلا را بدست آورد و لوفچف روس نیز با 200کیلوگرم مدال برنز را برگردن آویخت.

در حرکت یک ضرب بهادر مولایی کار خود را با وزنه 195 کیلوگرمی آغاز کرد که توانست آن را مهار کند. مربیان در حرکت دوم وزنه 200 کیلوگرمی را برای مولایی در خواست کردند که موفق شد این وزنه را نیز بالای سر ببرد. او در حرکت سوم وزنه 203 کیلوگرمی را باید بالای سر می برد که در مهار این وزنه نیز موفق بود و توانست مدال نقره را از آن خود کند.

روسلان آلبگوف از روسیه در ابتدا وزنه 197 کیلوگرم را مهار کرد. با مهار وزنه 203 کیلوگرمی توسط مولایی ، مربیان آلبگوف وزنه 205 کیلوگرمی را درخواست کردند که البگوف در مهار آن موفق بود و مدال طلا حرکت یک ضرب را کسب کرد. او در سومین حرکت وزنه کیلوگرم 209 کیلوگرم را نیز بالای سر برد.

الکسی لوفچف از روسیه نیز با بالای سر بردن وزنه های 191 ، 196 و 200 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...