نسخه چاپی

دمپایی های تریاكی در اصفهان

یك قاچاقچی حرفه ای كه 11 كیلو و 350 گرم تریاك را به طرز ماهرانه ای در كف بیش از 50 جفت دمپایی جاسازی كرده بود با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان شهرضای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حميد اميرخاني" فرمانده انتظامي شهرستان شهرضاي استان اصفهان گفت: ماموران ايست و بازرسي شهيد "امامي" اين فرماندهي حين كنترل خودروهاي عبوري به يكي از مسافران اتوبوس مسافربري كه از شيراز به سمت تهران در حركت بود مظنون شده و وسايل بار وي را مورد بازرسي قرار دادند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از وسايل بار اين مسافر 50 جفت دمپايي و تعدادي آلبوم عكس را مشاهده كردند كه در بررسي هاي بيشتر ، 11 كيلو و 350 گرم مواد مخدر ترياك كه به طرز ماهرانه اي در كف دمپايي ها و جلد آلبوم ها جاسازي شده بود كشف شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: قاچاقچي مواد مخدر با اعتراف به جاسازي كردن اين مقدار مواد اقرار كرد كه قصد داشته است تا آنها را به يكي از توزيع كنندگان مواد مخدر در تهران تحويل دهد.

سرهنگ اميرخاني خاطر نشان كرد: با اعترافات متهم در اين رابطه پرونده تشكيل و وي جهت سير مراحل قانوني همراه با مواد كشف شده به مراجع قضايي تحويل داده شد.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...