نسخه چاپی

بازیگر مشهور زن: شاید دیگر به تلویزیون بازنگردم!+عكس

عکس خبري -بازيگر مشهور زن: شايد ديگر به تلويزيون بازنگردم!+عکس

ستاره اسكندری: متاسفانه من به عنوان بازیگر هیچ مامنی ندارم، نمی توانم به تلویزیون پناه ببرم و به دنبال مطالبه حقوق خود باشم؛ از حقوق چند ماه عقب افتاده گرفته تا احترامی كه به انسان گذاشته نمی‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرنو ، ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در سریال «همه بچه‌های ما» گفت: به دعوت تاجبخش فنائیان به پروژه ملحق شدم، سوژه این سریال بسیار برای من تازه و جذاب بود و تصور کردم می‌تواند تجربه متفاوتی در زندگی کاری من باشد ، بنابراین برای بازی در این مجموعه تردید به خود راه ندادم.

وی افزود: سریال «همه بچه‌های ما» تحقق رویای بسیاری از زنان جامعه امروز ما در خصوص سر و سامان دادن به معضلات اجتماعی خصوصا کودکان کار است، بنا براین علاقه داشتم که نقش «فرزانه» این سریال را خودم بازی کنم. معتقدم اگر این سریال بتواند تلنگر کوچکی خصوصا در ذهن مسوولان ما ایجاد کند تا نسبت به بچه‌های کار احساس وظیفه کنند، رسالت خود را به انجام رسانده است.

وی با اعلام اینکه گاهی روند تولید یک مجموعه تلویزیونی با شتابزدگی‌ها و معضلات موجود سبب می‌شد محصول با کیفیتی تولید نشود، افزود: هر چند که این روزها در کوچه و خیابان مورد لطف مردم قرار می‌گیرم اما ترجیح می‌دهم قضاوت درباره ضعیف یا قوی بودن این سریال را به منتقدان و مردم واگذار کنم.


اسکندری درباره نقش خود نیز گفت: در این سریال نقش زنی را بازی می‌کردم که به دنبال از دست دادن فرزندش تلاش می‌کند مامنی برای بچه‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست باشد، زنی مثل خیلی از زن‌های متمکن این جامعه که رویای سامان بخشیدن به وضعیت اجتماعی موجود را در سر می‌پرورانند و قوانین دست و پا گیر، راه آن‌ها را برای حمایت از کودکان کار و بی‌سرپرست سد کرده است.

این بازیگر با اعلام این که هموار تلاش کردم از تکرار خود پرهیز کنم، افزود: اصولا از تبدیل شدن به کلیشه گریزانم، بنابراین زمان حضورم در تلویزیون تا امروز نقش‌های متنوعی را تجربه کردم که هر کدام با دیگری تفاوت‌های شگرفی داشت، اما آنچه مهم است به عنوان یک بازیگر همیشه تلاشم این بوده که بتوانم نقشی را که به من واگذار شده به خوبی ایفا کنم و امیدوارم در این سریال نیز موفق بوده باشم.

بازیگر نقش «فرزانه» با اشاره به مشکلات موجود در پروژه «همه بچه‌های ما» گفت: این اولین تجربه همکاری من با تاجبخش فنائیان بود، این کار تجربه‌های تازه‌ای هم برای من داشت اما مشکلات بسیاری وجود داشت که سبب شد نهایتا کار را با خستگی تمام کنم.

وی افزود: روند ساخت این سریال بسیار طولانی و فرسایشی شد، علاوه بر این، کار 3 ماه متوقف شد و من از نظر قانونی حق داشتم که کار را رها کنم، اما به دلیل اخلاق کاری ماندم و با انرژی بسیار کارم را به پایان بردم. با این وجود با تلفن‌های بی‌پاسخ مواجه شدم و برخوردهای ناخوب دیدم.

این بازیگر با انتقاد از سیاست‌های موجود گفت: متاسفانه من به عنوان بازیگر هیچ مامنی ندارم، نمی توانم به تلویزیون پناه ببرم و به دنبال مطالبه حقوق خود باشم؛ از حقوق چند ماه عقب افتاده گرفته تا احترامی که به انسان گذاشته نمی‌شود.

وی ادامه داد: سال‌هاست که در تلویزیون فعالیت می‌کنم، سال‌هاست که شاهد فروپاشی ارزش‌ها و از بین رفتن حرمت‌ها زیر سایه سیاست‌گذاری‌های اشتباه، لابی‌ها و ارزش‌گذاری‌های غیراصولی هستم، باید بگویم آنقدر خسته شدم که شاید دیگر به تلویزیون باز نگردم.

اسکندری گفت: در صورتی که فرصتی پیش بیاید اعلام خواهم کرد که چرا من‌حیث‌المجموع مجموعه‌های تلویزیونی دچار افت شده‌اند، تا امروز گله نکردم اما دیگر نمی‌توانم پشت فرهنگ غلطِ مخفی‌کاری لبخند بزنم و نگویم که چقدر در این سال ها رنجیده‌ام.

«همه بچه‌های ما» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این مجموعه تلویزیونی در 28 قسمت 40 دقیقه‌ای به روایت زندگی زن و شوهر جوانی با نام‌های «فرزانه» و «امیر» می‌پردازد، زوجی که فرزند خود را در حادثه‌ای از دست می‌دهند؛ همین مسئله سبب بروز ناراحتی‌های روحی روانی در فرزانه می‌شود و امیر تلاش می‌کند به همسرش کمک کند. فرزانه بعد از این که دوره بحرانی را می‌گذراند به فکر کمک به کودکان بی‌سرپرست می‌افتد. برخی از این کودکان به‌ واسطه ناهنجاری‌ها به سمت زندگی نامناسب سوق پیدا کرده‌اند...

این مجموعه به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی تاجبخش فنائیان ساخته شده و بازیگرانی مثل ستاره اسکندری، امیر آقایی، ثریا قاسمی، مارال فرجاد، داوود پورحسن، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، انوشیروان ارجمند، اسماعیل سلطانیان، الهام پاوه نژاد، زهره حمیدی و محمود عزیزی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...