نسخه چاپی

كفاشیان: در فدراسیون كاری بر زمین نمانده است

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به نكاتی اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، کفاشیان در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین و همچنین روسای جدید هیاتهای فوتبال و مدیران عامل جدید باشگاه ها گفت: سیاست هایی درستی در پیش گرفتیم تا فعالیتهای فدراسیون به صورت مثبت پیش برود. یکی ازمهمترین برنامه هایی که در پیشرو داریم برگزاری کنگره بین المللی علم و فوتبال است که رئیس فیفا به همراه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این کنگره حضور دارد تا بتوانیم گوشه ای از فعالیتهای صورت گرفته در فدراسیون فوتبال را ارائه دهیم.

وی تصريح کرد: با صبر و تحمل و حمایت شما اعضای مجمع ، تیم های ملی در تمامی رده های فوتبال و فوتسال در عرصه های بین المللی عملکرد خوبی داشته و در قسمت بانوان برای اولین بار با حجاب اسلامی در آسیا از گروههای خود صعود کرده ایم. حضور تیم نوجوانان در آسیا و حضورتیم 14 سال و کسب عنوان قهرمانی در مرحله اول توسط تیمهای فوق نشان می دهد که فدراسیون در همه رده ها فعالیت خوبی داشته و هیچ کاری نبوده که انجام نداده باشیم.

کفاشیان گفت: میزبانی جام ملتهای آسیا خوشبختانه تا حدودی مورد قبول ای اف سی بوده ضمن اینکه تمامی شرایط را فراهم کردیم تا این میزبانی را اخذ کنیم.

کفاشیان از فعالیت های صورت گرفته در سازمان لیگ تشکر کرد و ادامه داد: در این قسمت فعالیتهای خوبی انجام شده و ما مصمم هستیم که درفصل جدید حق فوتبال را بگیریم و به خانواده فوتبال تزریق کنیم. ایران به عنوان تیم اول افتخارات بزرگی داشته و اکنون متعقدم موتور فوتبال روشن شده و باید همه کمک کنیم تا این موتور خاموش نشود و روند روبه رشد داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در بخش اسپانسر نیز توانستیم فعالیت های خوبی انجام دهیم و اکنون فضا برای ایجاد شرایط خوب برای تیم های ملی فراهم شده است. همه ما باهم هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال موفق باشد.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: بودجه ای که قرار است از فیفا گرفته شود به ما کمک می کند تا مستقل تر حرکت کرده و برنامه های خود را اجرایی کنیم و متعقدم هیچ فردی نمی تواند بگوید که کاری در فدراسیون فوتبال زمین مانده و از تمامی همکاران که شبانه روز فعالیت کرده تا فدراسیون فوتبال عملکرد مثبتی داشته باشد تشکر می کنم.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...