نسخه چاپی

حادثه‌ در خوابگاه دانشگاه امیركبیر به خیر گذشت

عکس خبري -حادثه‌ در خوابگاه دانشگاه اميركبير به خير گذشت

از مسئولان مربوطه تقاضا داریم بیشتر به فكر راحتی و امنیت جان دانشجویان باشند چرا كه ما دائم نگران این خطرات هستیم. لطفاً مسئولان مربوطه رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش نما، صداي مهيبي جشن عيد غدير دانشجويان دانشگاه اميركبير را در دانشگاه به هم ريخت.



وقتي همه به سمت صدا دويدند، ديدند كف اتاق 113 فرو رفته و همه وسايل دانشجويان را در خود بلعيده است.ساعت 9 شب پنجشنبه دوم آبان ماه سال جاري در حالي كه دانشجويان دوره دكتراي ارشد خوابگاه قاضي، دانشگاه صنعتي اميركبير در مراسم جشن عيد غديرخم حضور داشتد ناگهان صداي مهيبي آن‌‌ها را به وحشت انداخت.



دانشجويان همه شوكه و سراسيمه به بيرون دويدند و متوجه شدند يكي از اتاق‌هاي طبقه همكف فرو رفته است و اگر دانشجويي در اين اتاق بود حتماً به دردسر مي‌افتاد.دانشجويان مي‌دانستند كه همين روزها چنين اتفاقي خواهد افتاد چرا كه آن‌ها حدود 2 ماه پيش فرو رفتگي در كف اتاق را ديده بودند و حتي در ماه قبل نيز با نشست ساختمان به خاطر شكستن لوله‌هاي فاضلاب مواجه شده بودند، اما اين بار حادثه‌اي عظيم‌تر رخ داد و اگر مراسم عيد غدير نبود شايد فاجعه انساني كليد مي‌خورد.



دانشجويان وقتي خود را به محل حادثه رساندند با صحنه‌اي روبه‌رو شدند كه نمي‌دانستند چه كنند. اتاق با وسايلشان در خاك فرو رفته بود. آن‌ها متوجه شدند حفره‌اي 2 متري و به عمق يك و نيم متر در واحدشان به وجود آمده است كه همين باعث ويراني آشپزخانه، حمام و دستشويي شده بود.



يكي از شاهدان اين حادثه به شوك گفت: وقتي از مسئولان درخواست رسيدگي كرديم در پاسخ گفتند لوله فاضلاب تركيده و اين مشكل را بزودي حل خواهند كرد اما بي‌توجهي آن‌ها باعث اين حادثه شده است. شايد اگر آن‌ها از همان نخستين روز حادثه به اين مشكلات رسيدگي مي‌كردند حالا اين‌گونه نمي‌شد و دانشجويان مجبور نبودند در چنين شرايطي در خوابگاه زندگي كنند. اين ساختمان تعادلش را از دست داده و هر روز با مشكل جديد‌تري مواجه مي‌‌شويم. در اين حادثه ديوارهاي طبقات بالاتر نيز ترك خورده كه خطر ويران شدن آن نيز زياد است.



وي در ادامه افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا داريم بيشتر به فكر راحتي و امنيت جان دانشجويان باشند چرا كه ما دائم نگران اين خطرات هستيم. لطفاً مسئولان مربوطه رسيدگي‌هاي لازم را انجام دهند.



بی باک نیوز

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...