نسخه چاپی

پگاه آهنگرانی: جرمی مرتكب نشده‌ام

برخوردها با من در دادگاه به صورتی نبوده است كه منتظر اجرای حكم زندان باشم، امید دارم با مساعدت قوه قضاییه و پیگیری‌های وكیلم این مسئله حل شد.

به گزارش نما، پگاه آهنگرانی در گفت‌و‌گو با قانون گفت: دادگاه برای من 24 ماه ممنوعیت خروج از کشور به همراه 18 ماه زندان تعزیری حکم صادر و آن را به وکیل من ابلاغ کرده است.

آهنگرانی افزود: در همین حال طی تماس‌ها و پیگیریهایی که مادرم (منیژه حکمت) در مورد حکم صادر شده برای من صورت داده، قرار شده است این حکم در دادگاه تجدید نظر بشکند و امیدواریم که کان لم یکن شود.

آهنگرانی در ادامه همچنین تاکید کرد: من جرمی مرتکب نشده‌ام و برخوردها با من در دادگاه به صورتی نبوده است که منتظر اجرای حکم زندان باشم، قطعا با مساعدت قوه قضاییه و پیگیری‌های وکیلم این مسئله حل خواهد شد.

وی پیش از این در گفتگو با یکی از نشریات در مورد سابقه 17 روزه بازداشت خود ابراز خرسندی کرده و گفته بود: تجربه اش بد نیست. نمی گویم که خوش گذشت اما تجربه ای بود برای خودش. حس کردم بر شان اجتماعی من اضافه شد. خیلی خنده دار است چون همه جای دنیا وقتی کسی به زندان می رود سرافکندگی و سو پیشینه و سو سابقه پیدا می کند اما در اینجا تبدیل به قهرمان می شود. یادم است که وقتی از ندان در امدم جایی نبود که برای خرید بروم و پولی از من بگیرند. حتی در میدان میوه و تره بار که مردم عامی هستند از من پول نمی گرفتند. این در حالی بود که وقتی در زندان بودم اصلا فکر نمی کردم که خبر بازداشتم اینقدر سروصدا کرده باشد.


۱۳۹۲/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...