نسخه چاپی

پژمان جمشیدی پدیده اخیر در عرصه هنر است

یك منتقد اعتقاد دارد: پژمان جمشیدی با توجه به هنرنمایی‌اش در مجموعه طنز «پژمان» یكی از پدیده‌های اخیر در عرصه هنر است.

به گزارش نما، محمدرضا لطفي در خصوص مجموعه تلويزيوني پژمان گفت: مجموعه تلويزيوني پژمان به عنوان يكي از موفق ترين آثار در حوزه طنز برگرفته از هوشمندي پيمان قاسم‌ خاني است. قاسم‌ خاني در اين چند سال نشان داده كه به خوبي مخاطب و قاب سينما و تلويزيون را مي‌شناسد و مختص‌ همان هم دست به قلم مي‌برد.برخي از نويسندگان به دليل شناخت نادرست از قاب سينما و تلويزيون تنها به كم و زياد كردن نوشته بسنده مي‌كنند، اما قاسم خاني اين گونه عمل نمي‌كند و مطابق با جنس كار مي‌نويسد.

لطفي در خصوص پرداختن به نمايش گذاشتن يك شخصيت واقعي در حوزه طنز تصريح كرد: يكي ديگر از موفقيتهايي كه اين مجموعه به خود اختصاص داد، پرداختن به يك شخصيت واقعي بود و اين حركت باعث شد تا هيچ نهاد و ارگاني به نوع كار خرده نگيرند و شكايت و اعتراضي را در پي نداشته باشد. وي ادامه داد: تميز دادن دو موضوع رئال و فانتزي در اين مجموعه نكته مثبت و قابل پذيرشي براي مخاطبان است و بيننده به خوبي شخصيت واقعي پژمان جمشيدي را با وجود واقعي نبودن زندگي به تصوير كشيده شده در قاب تلويزيون را درك مي‌كند.

لطفي در ادامه در مورد ايفاي نقش پژمان جمشيدي در اين مجموعه عنوان كرد: پژمان جمشيدي يك پديده در دو سه سال اخير در عرصه بازيگري است كه توانسته به عنوان يك نابازيگر به خوبي از عده نقش برآيد و بازي خوب وكنترل شده‌اي را به تصوير بكشد و يك سروگردن از بازيگران حرفه‌اي طنز بالاتر عمل كند و به نظر من مي‌تواند در اين عرصه به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا كند.

۱۳۹۲/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...