نسخه چاپی

واكنش هاشمیان به دوپینگی بودن مجیدی

به گزارش نما، احمد هاشمیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص بازیکنان دو پینگی لیگ برتری مطرح می‌شود، و نام مختصر «م.ح» و همچنین نام فرهاد مجیدی در رسانه‌ها مطرح شده است، اظهار داشت: بارها و بارها گفته‌ام که تا زمانی که حکم نهایی بازیکن صادر نشده باشد، هیچ اشاره‌ای به اسم بازیکن نمی‌شود، حالا گروهی که می‌خواهند از قانون تبعیت نکنند، شرایطشان جدا است. نمی‌توانیم آیین نامه فیفا و حقوق افراد را زیر پا بگذاریم، آن هم تنها به این علت که رسانه مورد نظر به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: هدف رسانه این نیست که بخواهد مخاطب جذب کند، باید حقیقت را عنوان کند و به اهداف متعالی فکر کنند. مبارزه با دوپینگ یک رفتار اخلاقی است و حالا نباید با بی اخلاقی‌ها از این هدف دور شویم. مطرح کردن نام افراد و زیر سوال بردن آبروی آنها کجایش مبارزه با دوپینگ است؟ عده‌ای نمی‌خواهند تابع قانون باشند، من وقتی اجازه ندارم شفاف صحبت کنم چرا باید قانون را زیر پا بگذارم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا پایان هفته حکم بازیکن به خودش ابلاغ می‌شود و سه روز او مهلت دارد تا درخواست استیناف دهد، در پایان سه روز اگر او این امر را انجام نداد تکلیف داریم تا نام او را با مشخصاتش اعلام کنیم، اگر او حکم استیناف بدهد 10 روز مهلت رسیدگی وجود دارد و در صورتی که او تبرئه نشود اسم او رسانه‌ای خواهد شد، تنها در صورتی که تبرئه شود نامی از او برده نمی‌شود مگر اینکه خودش راضی باشد.

هاشمیان در مورد اینکه آیا اسامی که مطرح می‌شود، را تکذیب می‌کند، تصویب کرد: جای تاسف دارد که یک سری رسانه‌ها به جای فرهنگ‌سازی به این بی اخلاقی‌ها می‌پردازند. من پیش از صدور حکم نهایی بازیکن نام هیچ بازیکنی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. اجازه بدهید روند قانونی خود را طی کنند، برخی‌ها با من تماس می‌گیرند و می‌گویند نام استان بازیکن را بگویید، این چه رفتاری است که می‌کنند؟ رسانه‌هایی که با بی‌تعهدی نام بازیکن را مطرح می‌کنند و با اشاره حروف مقطع افکار را به سمت بازیکنی سوق می‌دهند، عین بی اخلاقی است و افراد می‌توانند از آنها شکایت کنند تا بلکه چوب قانون آنها را سر راه بیاورد، چرا برخی با بی‌تعهدی خود می‌خواهند آبروی اکثر رسانه‌ها که متعهد هستند را ببرند، از مقامات قضایی تقاضا دارم که جلوی این رفتارها را بگیرند و به جد با آنها برخورد کنند.

۱۳۹۲/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...