نسخه چاپی

خباز در جمع خبرنگاران:

وزیر پیشنهادی ورزش فردا معرفی نمی‌شود/ مجلس را نباید تعطیل كرد

معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینكه وزیر پیشنهادی ورزش فردا معرفی نمی‌شود گفت: نباید به دولت فشار آورد و مجلس را نباید تعطیل كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در مورد معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: بنده اطلاعی از فرد مورد نظر رئیس جمهور ندارم، اما طبیعتا هر کسی که به عنوان سرپرست موقت معرفی می‌شود، همان فرد را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه در مورد توفیقی چنین اتفاقی نیفتاد، گفت: نیت معرفی آقای توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم بود، اما نشد.

معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا به مجلس معرفی خواهد شد گفت: خیر. سرپرستی وزارت ورزش از ۲۴ مرداد آغاز شده و تا ۲۸ آبان دولت فرصت داردو چند روز هم که به عقب بیاییم که به مجلس وقت لازم را بدهیم، آن را یک هفته هم محسوب کنیم ۱۸ آبان می‌شود.

خباز در خصوص اینکه مجلس در آن تاریخ تعطیل است، گفت: مجلس را نباید تعطیل کرد. بحث همین جاست. چه ضرورتی دارد مجلس تعطیل شود؟ نمایندگان به وزیر رای بدهند و تشریف ببرند یک روز زمان می‌برد.

وی ادامه داد: بنابراین اینکه به دولت فشار بیاوریم و اجازه ندهیم از مدت قانونی خود استفاده کند، کار خوبی نیست. لذا با یک هفته زمان مجلس، برای معرفی وزیر پیشنهادی مجلس تا ۱۸ آبان زمان داریم.

۱۳۹۲/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...