نسخه چاپی

فعالیت ۱۸هزار آرایشگاه‌ غیرمجاز درتهران

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی توزیع شیشه در آرایشگاه‌ها در جلسه امروز این كمیسیون خبر داد.

به گزارش نما ، عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت گفت: در این جلسه در مورد توزیع ماده مخدر «شیشه» در آرایشگاه زنانه بحث و بررسی‌های جدی صورت گرفت.

وی با اشاره به حضور یکی از معاونین وزیر بهداشت در جلسه امروز این کمیسیون گفت: به گفته مقامات وزارت بهداشت در حال حاضر حدود 18 هزار آرایشگاه زنانه غیرمجاز فقط در شهر تهران فعالیت می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل غیرمجاز بودن این آرایشگاه امکان توزیع انواع مواد مخدر در این آرایشگاه‌ها وجود دارد.

فتاحی با تاکید بر اینکه نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند، تصریح کرد: بحث‌های جدی در این باره صورت گرفت و بر این نکته تاکید شد که نظارت‌های جدی‌تری در آرایشگاه‌ها انجام شود تا شاهد توزیع مواد مخدر در آنها نباشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بحث پیرامون مصرف سیگار، قلیان و همچنین مواد مخدر را از جمله دستور کارهای جلسه امروز این کمیسیون عنوان کرد و ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ راهکارهایی برای پیشگیری از مصرف دخانیات و مواد مخدر، تصریح کرد: باید به صورت جدی برنامه‌هایی برای کنترل مصرف دخانیات و مواد مخدر تهیه و تنظیم شود.

وی در همین زمینه ضمن تاکید لزوم نظارت بیشتر بر آرایشگاه‌های زنانه تاکید کرد که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

۱۳۹۲/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...