نسخه چاپی

منتظر بازخورد حزب فراگیر هستیم/محدودیت سلیقه، حزب را فراگیر نمی‌كند

دبیركل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینكه محدودیت سلیقه حزب را فراگیر نمی‌كند، گفت: بحث حزب فراگیر اصولگرایی در حد نقطه‌نظرات بیان شده و منتظر بازخورد آن هستیم.

به گزارش نما، "محسن کوهکن" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان و تشکیل هیئت موسس برای آن، اظهار داشت: گردهمایی مجموعه‌ای از همفکران عضو تشکل‌های کوچک در قالب حزبی فراگیر، همچنین یکپارچگی آن‌ها روندی مثبت و برآیندی مفید خواهد داشت.

وی با بیان اینکه لیدری شخصیتی مقبول در حزب فراگیر مؤثر است، اضافه کرد: بحث حزب فراگیر اصولگرایی در حد نقطه‌نظرات بیان شده و منتظر بازخورد آن هستیم، بنابراین تاکنون کار جدی و قوی روی آن صورت نگرفته است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اختلاف‌ سلیقه‌های موجود در جریان اصولگرایی، تصریح کرد: اگر افراد به حزب فراگیر باور داشته باشند اختلاف سلیقه‌ها در آن بی‌معناست، بنابراین تجمیع بر مبنای مشترک بدون اختلافات عمیق برای تشکیل چنین حزبی کفایت می‌کند.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با تاکید بر اینکه اندیشه هیئت مؤسس آینده باید قدرت زیرچتر قراردادن تمام سلیقه‌ها را داشته باشد، خاطرنشان کرد: مرام‌نامه حزب فراگیر باید با تفکری روشن و دیدی باز تدوین شود؛ این مهم وظیفه هیئت مؤسس است، چراکه دیدی بسته و محدودیت سلیقه حزب را فراگیر نمی‌کند.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...