نسخه چاپی

دولت روحانی مصوبات نیمه كار دولت دهم را به اتمام برساند

دولت بهتر است در سفرهای استانی مصوبات قدیمی نیمه كار دولت دهم را پایان دهد و بعد از آن مصوبات جدید را تصویب و اجرا كند .

به گزارش نما، نصرالله پژمان فر ، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شریان نیوز با اشاره به آغاز سفرهای استانی دولت یازدهم تصریح کرد:در سفرهای استانی نباید از مردم استفاده ابرازی نشود به این معنی که نباید همانند دولت قبل، مردم را به دنبال ماشین بدوانند چرا که به حق این رفتارها در شان یک ایرانی نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شوارای اسلامی در ادامه افزود: دولت در سفر های استانی بدنبال مصوبات تاثییر گذار باشد و دنبال جنبه های تبلیغاتی نباشد و با ورود به مشهد و اذن گرفتن از امام رئوف رضا (ع) سفرهای استانی خود را شروع کند.

وی در ادامه اضافه کرد: دولت بهتر است در سفرهای استانی مصوبات قدیمی نیمه کار دولت دهم را پایان دهد و بعد از آن مصوبات جدید را تصویب و اجرا کند .

حجت السلام پژمان فر در پایان با اشاره بر مشکلات مشهد تصریح کرد: مشهد مشکلات بزرگی دارد و به عنوان دومین کلان شهر ایران شمرده می شود و در حال حاضر مشکلات آب شیرین و خط ریل آهن و ... را در بر دارد و دولت با توجه به شعارش خود ، با تدبیر جدی مصوبات خود را تصویب و در سفر های استانی اجرا کند.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...