نسخه چاپی

جبهه پایداری پنهانكاری نمی‌كند

برخی از فقها حضورشان در جبهه پایداری را به پنهان ماندن نامشان منوط كرده‌اند.

به گزارش نما، روزنامه ایران در ستون ویژه خود نوشت:


هشدار کميسيون امنيت ملي به پاكستان

خبر اول اين كه نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با محکوم کردن اقدام اشرار در منطقه سراوان که موجب شهادت تعدادي از مرزبانان کشورمان شد، گفت: به طور جد از وزارت کشور و وزارت امور خارجه مي‌خواهيم که از پاکستان بخواهند نسبت به وظايف قانوني خودش عمل کند.منصور حقيقت‌پور در تذکر شفاهي خود ادامه داد: درصورتي که دولت پاکستان جواب شايسته و قانع‌کننده‌اي ندهد اين حق براي نيروهاي امنيتي ما وجود دارد که اشرار را تا عمق پاکستان تعقيب و تنبيه کنند. همچنين محسني ثاني نماينده مردم سبزوار در تذكر شفاهي از رئيس‌جمهور خواست با اعزام هيأتي به پاکستان، مسئولان آن کشور را براي برخورد با عاملان اين جنايت ترغيب کنند. او همچنين تأكيد كرد كه مسئولان پاکستاني بايد با تعقيب تروريست‌ها از سوي مرزبانان ايراني موافقت کنند.



جبهه پايداري پنهانكاري نمي‌كند

خبر ديگر اين كه داستان انتخاب يك عضو شوراي فقاهتي جبهه پايداري كه در يكي دو ماه اخير مطرح بوده، همچنان ادامه دارد و ظاهراً هنوز به جايي نرسيده است. مرتضي آقا تهراني نماينده مجلس و عضو اين جبهه گفته كه برخي از فقها حضورشان در جبهه پايداري را به پنهان ماندن نامشان منوط كرده‌اند.دبيرکل جبهه پايداري به فارس گفته به‌جز آيت‌الله مصباح و آيت‌الله خوشوقت يکي ديگر از آقايان در شوراي فقاهتي حضور داشتند که مايل نبود اسمش مطرح شود و ما هم گفتيم اشکالي ندارد چرا که ما مي‌خواهيم از حضور ايشان استفاده معنوي کنيم. او در پاسخ به اين سؤال که مردم مي‌خواهند بدانند چرا جبهه پايداري در معرفي اعضاي شوراي فقاهتي خود پنهان کاري مي‌کند هم افزوده: خير اين‌گونه نيست؛ ما امانتداريم، زماني که فقيهي مي‌گويد من به شرطی حاضرم با شما کار کنم که اسم مرا نبريد، ما بايد اسم او را محفوظ نگه داريم.



<خورشيد> دوباره منتشر مي‌شود

شنيديم كه سرپرست روزنامه خورشيد با تأكيد بر لزوم احياي اهدافي که نشريه پرمخاطب «آتيه» در دهه 70 به دنبال تحقق آن‌ها بود، گفت: انتشار روزنامه خورشيد تا 10 روز آخر آبان ازسرگرفته مي‌شود. ابراهيم رستميان مقدم به عنوان رئيس شوراي راهبري و سرپرست روزنامه خورشيد در گفت‌وگو با مهر، درباره زمان ازسرگيري انتشار اين روزنامه گفت: همان طور که قبلاً هم اعلام کرده بوديم، برنامه ما اين است که روزنامه را تا قبل از مهلت يک ماهه دوباره منتشر کنيم و ان‌شاءالله خورشيد با روحيه‌اي جديد در محورهاي اجتماعي و اقتصادي و با گرايش کار، رفاه، بيمه‌ها و تأمين اجتماعي، در دهه آخر آبان انتشار خود را از سر خواهد گرفت. وي افزود: قيمت اين روزنامه تغيير نخواهد کرد.



راهكار آليا براي خريد بانك‌هاي امريكا!

دست آخر اين كه فاطمه آليا نماينده مجلس با اشاره به اظهارات اخير رئيس‌جمهور در مورد خالي بودن خزانه، گفت: رئيس کميسيون برنامه و بودجه مي‌گويد که دولت را با پول کافي تحويل گرفته‌ايد ضمن اينکه اگر نيمي از زنان ايران طلاهاي خود را زير پاي رهبري بريزند مي‌توانيم تمام بانک‌هاي امريكا را بخريم. فراموش نکنيد که شما مردان خوش‌ذوق در مناسبت‌ها براي دختران و همسران خود طلا مي‌خريد.



۱۳۹۲/۸/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...