نسخه چاپی

انهدام باند بسته‌بندی شیشه در طویله

ماموران ضمن رد این مبلغ، وجه نقد را زمینه پرونده كرده و به همراه اموال مكشوفه به كلانتری دلالت دادند.

به گزارش نما، سرکلانتر دهم پلیس تهران از دستگیری قاچاقچیان موادمخدری خبر داد که در یک طویله اقدام به بسته‌بندی شیشه می‌کردند.



سرهنگ امیر نوری در تشریح جزئیات دستگیری متهمان موادفروش، گفت: در بیست و هشتم مهرماه امسال حسب اعلام ماموران مبنی بر تهیه و بسته‌بندی مواد روان‌گردان از نوع شیشه در یکی از گاراژ‌های گوسفندفروشی در محدوده پاسگاه نعمت‌آباد، ماموران به آدرس خیابان زمزم اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.



وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران نشان داد که یک دستگاه خودروی سواری 206 سفیدرنگ جلوی در این گاراژ، پارک و در آن باز و شیشه‌های آن نیز پایین است، گفت: ماموران مشاهده کردند که یک پسر حدود 15 ساله روی صندلی خودرو نشسته و در حال نگهبانی از گاراژ است که در بازرسی اولیه از خودرو، یک عدد ترازوی توزین مخدر شیشه داخل داشبرد کشف کردند.



سرکلانتر دهم پلیس تهران با بیان اینکه با هدایت این پسر، ماموران وارد گاراژ شده و مشاهده کردند که دو تن به نام‌های «مجید» و «حسین» در حال حمل و نقل بسته‌هایی هستند، گفت: این افراد دستگیر و در بازرسی از بسته‌ها، مقادیر قابل توجهی شیشه کشف و ضبط شد.



به گزارش ایسنا؛ نوری با بیان اینکه متهمان برای فرار از چنگال قانون به ماموران پیشنهاد رشوه مبلغ حدود 510 هزار تومان وجه‌نقد و 20 راس گوسفند به ارزش 15 میلیون تومان کردند، گفت: ماموران ضمن رد این مبلغ، وجه نقد را زمینه پرونده کرده و به همراه اموال مکشوفه به کلانتری دلالت دادند.



وی افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...