نسخه چاپی

تعریف و تمجید رویانیان از فرهاد مجیدی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: كاپیتان استقلال با تعصبی كه به تیمش داشت، همواره با سكوتش اختلاف‌ها را مدیریت می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، محمد رویانیان در خصوص نظر هیئت مدیره درباره ماندنش در پرسپولیس گفت: دست آقای اکبری درد نکند. من هم سعی می‌کنم اجازه ندهم که کارها روی زمین بماند و برای حفظ آرامش تیم تمام تلاشم را خواهم کرد تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.



وی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: مجیدی بازیکنی توانمند، باتعصب و باغیرت بود و او در دوران فعالیتش به نظرم خدمات زیادی به تیم محبوبش کرد.



وی افزود: مجیدی در بازی‌هایش مشخص بود که بسیار متعصب و باغیرت است و لباس تیمش برای او ارزش بالایی دارد. او در اواخر فوتبالش در استقلال تمام سعی و تلاشش بسیار زیبا و مثال‌زدنی بود چون می‌خواست با خاطره خوش از فوتبال برود.



رویانیان ادامه داد: با توجه به برخی اختلافات و موانع که پیش رویش بود او بسیار خوب همه را پشت سر می‌گذاشت و اجازه نمی‌داد کوچک‌ترین آسیبی به تیم خودش درباره مسائل مختلف بخورد. همیشه مجیدی بلد بود که فضاها را چگونه مدیریت کند و با سکوتش اجازه نمی‌داد که وارد حاشیه شود و یا کسی را وارد حاشیه کند.



مدیرعامل قرمزپوشان ادامه داد: فوتبال ایران به فرهاد مجیدی و امثال او افتخار می‌کند. فوتبال ایران به سکوت‌های معنادار او افتخار می‌کند. او با سکوت خودش از خیلی از مسائل عبور می‌کرد و این یعنی یک رفتار حرفه‌ای، جوانمردانه و باغیرت بود. مجیدی شخصیتی بسیار ارزشمند داشت و مطمئن باشید یاد و خاطره مجیدی و شماره هفتش در خاطره‌ها می‌ماند. به نظر من خاطره مجیدی در ذهن تمام استقلالی‌ها خواهد ماند و من برای آینده فوتبالی او از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.



وی در پایان درباره تیم ملی نوجوانان نیز گفت: نوجوانان ما زحمت خود را کشیدند اما بالاخره نیجریه هم تیم کوچکی نبود من به تمام بچه‌های نوجوان و مخصوصا کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. درست است که ما نتوانستیم به مرحله بعدی برویم اما عملکردمان در سه بازی مقدماتی بسیار خوب بود و باید این بازیکنان را برای آینده موفق به دقت تحت نظر داشته باشیم چون آنها نوجوان‌هایی بسیار آینده دار و هوشمند هستند. بچه‌ها سعی کردند اما متاسفانه نتوانستند نیجریه باقدرت را پشت سر بگذارند ولی کار آنها قابل تقدیر است.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...