نسخه چاپی

محسن رضایی هم بازی پرسپولیس را آنالیز كرد!

عکس خبري -محسن رضايي هم بازي پرسپوليس آناليز کرد!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز امیدواری از اینكه فوتبال ایران مجددا به جایگاه اصلی خود در قاره آسیا بازگردد گفت: من طرفدار تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، محسن رضایی در دقایق پایانی دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان پرسپولیس زحمات زیادی را در این بازی متحمل شدند اما ظاهرا حریف قطری بازی رفت آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و با آگاهی از شرایط این تیم به میدان آمده است.

در همین لحظه گل اول تیم پرسپولیس توسط علی کریمی به ثمر رسید که رویانیان و رضایی به جایگاه ویژه ورزشگاه بازگشتند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از گلزنی علی کریمی گفت: من برای همه باشگاههای ایرانی و تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در دیدارهای روز آینده هم تیم های آینده موفق باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه فوتبال ایران مجددا به جایگاه اصلی خود در قاره آسیا بازگردد خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ما جایگاه اصلی خود را از دست داده که امیدوارم این جایگاه مجددا به فوتبال کشورمان باز گردد.

رضایی در خصوص دلایل حضورش در ورزشگاه گفت: چون اخیرا اماراتی ها به ملت ایران اهانت کرده بودند در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودم تا هم به بازیکنان پرسپولیس احترام بگذارم و هم از آنها بخواهم تلافی اهانت اماراتی ها را بکنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خود را طرفدار تیم ملی خواند و گفت: من طرفدار تیم ملی هستم و پرسپولیس تنها تیم باشگاهی است که من برای تماشای بازی اش به ورزشگاه آمده ام.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...