نسخه چاپی

شوك مظلومی هنگام خداحافظی مجیدی

پرویز مظلومی سرمربی مس كرمان فرهاد مجیدی زمان مناسبی را برای خداحافظی انتخاب نكرده بود و این خداحافظی در شان بازیكن شماره هفت تیم ملی و استقلال نبود.

به گزارش نما، پرويز مظلومي سرمربي مس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد بازي ديروز مس با استقلال گفت: بازي خوبي بود تيم مس حتي مي‌توانست بازي را ببرد استقلال با توجه به اينكه بازيكني در اختيار ورودي نيمكت نداشت بازي متفاوتي نسبت به بازي فولاد انجام داد در نيم فصل براي تقويت استقلال بايد بازيكنان زيادي خريداري كند به طور مثال در نوك خط حمله استقلال با توجه به مصدوميت قاضي و شرايط آرش برهاني كه انگار از نيمكت نشيني ناراحت و بي انگيزه شدن است شرايط خوبي را ندارد و بايد تقويت شود.

مظلومي در ادامه در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي گفت: ديروز شوكه شده بودم مجيدي بازيكني بود كه داراي توانايي فوتبالي قوي ، شخصيت بالا و مفيد براي استقلال بود زماني كه از زمين بيرون آمد و لباس را چهار گوشه‌ي زمين گذاشت و بوسيد اشك در چشمانم حلقه زد.

باورم نمي شد تحمل ديدن اين صحنه را نداشتم

هر بازيكني مي‌تواند به تشخيص خودش هر زماني از فوتبال خداحافظي كند ولي فرهاد مجيدي زمان مناسبي را براي خداحافظي انتخاب نكرد وي بايد ميان فصل اين كار را مي‌كرد زيرا استقلال در اين زمان به او احتياج دارد و اينگونه خداحافظي براي فرهاد مجيدي مناسب نبود.

فرهاد مجيدي بايد در يك بازي دوستانه با حضور صدهزار طرفدار از ميادين فوتبال خداحافظي ميكرد بايد به اين اتفاقات واقع بينانه نگاه كرد مطمئنا براي خداحافظيش دليل منطقي دارد به همين علت مجيدي زمان مناسبي را براي خداحافظي انتخاب نكرده است.

مجيدي كه در بازي نود دقيقه بازي كرده و مثمرثمر هم بوده و با كاپيتانيش هم به بازيكنان و هم طرفداران استقلال روحيه مي‌داده با اين كارش اثر منفي روي بازيكنان خواهد گذاشت.

سرمربي مسي در پايان گفت: مديران و مسولان استقلال بايد مديريت كنند و شرايط روحي و رواني را مساعد كنند زيرا تيم استقلال هدف بزرگي را دنبال مي‌كند و اين وضعيت براي قهرماني مناسب نيست.

۱۳۹۲/۸/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...