نسخه چاپی

سوابق سه استاندار جدید

هیئت وزیران با پیشنهاد وزارت كشور آقایان جبارزاده، میرمحمدی و نیكبخت را به عنوان استانداران آذربایجان شرقی، یزد و همدان منصوب كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هیئت وزیران همچنین در جلسه امروز خود با انتصاب اسماعیل جبار‌زاده، سید محمد می‌رمحمدی و محمد ناصر نیکبخت به ترتیب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، یزد و همدان موافقت کرد.

* سوابق اجرایی جبارزاده استاندار جدید آذربایجان شرقی

اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان شرقی، عضویت در هیات رئیسه مجلس، کمیسیون دفاع و برنامه و بودجه و کمیته برنامه و بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در سوابق اجرایی خود دارد.

همچنین عضویت در کمیته اقتصادی، برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، انستیتو پاستور ایران از دیگر سوابق کاری جبارزاده به شمار می‌آید. حضور 54 ماهه در جبهه‌های حق علیه باطل، عضو بسیج سپاه پاسداران، ریاست بیمارستان شهید محلاتی و موسسه آموزش عالی ربع رشیدی و اجرای چندین طرح تحقیقاتی علمی و پژوهشی از جمله سوابق استاندار جدید آذربایجان شرقی می‌باشد.

* سوابق اجرایی محمدناصر نیکبخت استاندار جدید همدان

محمدناصر نیکبخت استاندار جدید همدان به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری تهران، مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی و توسعه صادرات استانداری هرمزگان و مدیرکل اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت کرده است.

استاندار جدید همدان؛ مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل شهر و روستا استانداری هرمزگان و سرپرست فرمانداری میناب را بر عهده داشته است.

عضویت در هیئت واگذاری زمین، کمیسیون ماده 32 و کمیسیون تبصره 1 ماده 1 حفظ کاربری اراضی و باغات به هنگام مسئولیت در استانداری تهران با حکم وزیر جهاد کشاورزی از جمله سوابق استاندار جدید همدان می‌باشد.

* سوابق اجرایی سید محمد میرمحمدی استاندار جدید یزد

سیدمحمد میرمحمدی در مسئولیت نمایندگی وزیر کشاورزی در مجمع عمومی شرکت سهامی خدمات پشتیبانی امور روستایی و مناطق عشایری، سازمان غله کشور، سازمان اتکا، شرکت حمل و نقل جاده‌ای یخچالداران و شرکت حمل و نقل جمهوری اسلامی خدمت کرده است.

استاندار جدید یزد؛ ریاست موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، معاونت بهره برداری و صنایع چوب سازی جنگل‌ها و مراتع کشور، قائم مقام بخش کشاورزی بنیاد مستضعفان و مسئول بخش کشاورزی بنیاد در استان‌های شمالی و رییس شورای عالی جنگل، مرتع و خاک و عضو دبیرخانه شورای عالی کشاورزی را بر عهده داشته است.

عضویت در شورای عالی شهرسازی و معماری، کمیسیون لوایح دولت، شورای عالی بیمه، شورای عالی نظارت بر اتاق ایران، شورای عالی توزیع، شورای عالی نظام بهره برداری، شورای عالی امور اجتماعی و رفاه و هیئت عالی نظارت بر اصناف از جمله سوابق استاندار جدید یزد به شمار می‌آید.

همچنین عضویت در کمیته‌های برنامه ریزی، صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی و تعاون برنامه پنج ساله دوم توسعه، عضو کمیته ملی بیابان زدایی و تجارت اکو و کمیته تخصصی کمیسیون اقتصاد از دیگر سوابق میر محمدی می‌باشد.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...