نسخه چاپی

پژمان جمشیدی: هنرمندان درد كودكان كار را فریاد بزنند

عکس خبري -پژمان جمشيدي: هنرمندان درد کودکان کار را فرياد بزنند

بازیگر مجموعه تلویزیونی" پژمان" گفت: دولت با ایجاد بستری مناسب برای تحصیل كودكان كار می تواند مسیر زندگی آنها را تغییر دهد و با تربیت و آموزش مناسب به آنها زندگی ببخشد.

به گزارش نما، پژمان چمشیدی که این روزها با حضور در مجموعه " پژمان" توانسته در لیگ برتر " بازیگری" مقام نخست را کسب کند و در بین مخاطبان تلویزیون از محبوبیت زیادی برخوردار است در حمایت از کودکان کار گفت: به اعتقاد من حضور هنرمندان و چهره های سیاسی، هنری و ورزشی در جشن ها و انجمن هایی که برای کمک به کودکان کار و در کل حل معضلات اجتماعی برگزار می شود قطعا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
او که هفته گذشته در جشن شاپرک های امید جشنواره شاپرک های شهر حضور یافته بود با اشاره به اینکه این مراسم در حمایت از کودکان کار برگزار شده گفت: هنرمندان وطیفه دارند درد کودکان آسیب دیده را فریاد بزنند. چرا که به واسطه حضور آنها در چنین عرصه هایی به جامعه تلنگری وارد می شود که کمترین نتیجه آن همت دستگاه های متولی و مردم برای رفع مشکلات این بچه ها است. البته من خودم را هنرمند نمی دانم وی از اینکه بتوانم قدمی برای این کودکان بردارم بسیار استقبال می کنم.
جمشیدی خطاب به مسئولان گفت: به اعتقاد من مسئولین و دولت می توانند با اعمال سیاست های پایدار و بنیادی در مدت زمان کمی ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی را رفع کنند و یک مقداری چهره شهر را تمیز کنند.
این فوتبالیست با بیان این مطلب که دولت باید بستر تحصیل این کودکان را فراهم آورد گفت: بسیاری از این کودکان کار به دلیل نداشتن هزینه های تحصیل از آموزش عقب مانده و به ناچار به سمت کار روی آورده اند. به نظرم اگر دولت بتواند هزینه های تحصیل این کودکان را برآورده کند آنها هم می توانند در مسیر تحصیل و آموزش بهترین مسیر زندگی را برای خود به دست بیاورند.
وی در پایان افزود: در کنار دولت افرادی که از نظر مالی مشکلی ندارند نیز می توانند در این راه خیر همراه دولت باشند وح گوشه ای از مشکلات این کودکان را رفع نمایند.
جشنواره فیلم شاپرک های شهر از 2 تا 6 آذرماه امسال در دو شهر تهران و استانبول برگزار می شود.

۱۳۹۲/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...