نسخه چاپی

رییس جمهوری كه دخترش را به شدت كتك زد!

ریس جمهوری ازبكستان پس ازافشا شدن فساد مالی و رفتارهای خود سرانه دختر بزرگش ، گلناره به شدت وی را در اتاقش كتك زد و دستور توقف ۵۰۰ میلیون دلار دارایی های وی در سویس و اسپانیا را صادر كرد. .

به گزارش نما، СA-News گزارش داد:عثمان حق نظراف ، تحلیلگر مسایل ازبکستان با انتشار مطلب مفصلی به ماجرای مورد غضب قرار گرفتن خانم گلناره و کتک خوردن وی توسط پدر خود پرداخته است.

براساس این گزارش ماجرا زمانی آغاز شد که فردی به اسم اکبرعلی عبد الله اف ، پسرخاله گلناره کریم آوا یا همان ” سلطان فرغانه ” درحال مستی اعلام کرد که اگر دختر بزرگ ریس جمهوری ازبکستان نتواند جانشین پدر شود، این مسولیت به وی واگذارخواهد شد ، اما رستم عنایت اف ، ریس خدمات امنیت ملی ازبکستان بلافاصله اسلام کریم اف را در جریان این حادثه قرار می دهد.

به دستور کریم اف، علیه عبدالله اف پرونده جنایی تشکیل و با فریب وی را از دبی به تاشکند آورده و به زندان می فرستند.

بنا بر این گزارش خانم گلناره کریم آوا با اطلاع یافتن ازاین حادثه ، ریس کمیته امنیت ملی ازبکستان را در دفتر کارش مورد توهین قرار می دهد.

در ادامه ژنرال رستم عنایت اف ، ریس خدمات امنیت ملی ازبکستان با شکایت به اسلام کریم اف و ارایه تمامی موارد اختلاس مالی، اخاذی، رشوه خواری و برگزاری نمایشگاههای پرهزینه درداخل و خارج ازاین کشور، وی را درجریان عملکرد شرم آور نام خانواده اش ازسوی دخترش قرارداده است. ازاین رو کریم اف پس از احضار دخترش با گرفتن موهای وی و ضرب و شتم شدید وی، دستور بستن حسابهای بانکی، مراکز تجاری و قطع فعالیت شبکه های رادیو و تلویزیونی متعلق به وی را صادر کرد.

در پی این ماجرا ، تعدادی ازمقامات ارشد نهادهای قدرتی ازبکستان که مسول مبارزه با فساد ورشوه خواری می باشند، برکنار و بازداشت شده اند.

گلناره کریم آوا ، طی سالهای اخیر نماینده ازبکستان در دفتر اروپای سازمان ملل در ژنو و سفیر این کشور دراسپانیا بود و گزینه اصلی جانشینی پدر نیز محسوب میشود.

۱۳۹۲/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...