نسخه چاپی

اوباما عاشق روحانی شده است!

عکس خبري -اوباما عاشق روحاني شده است!

تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد، اما مشكل، اوباما و مردم كشورش هستند كه مسحور ایران شده اند و باید به آنها گفته شود كه مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، سایت یدیعوت آحارنوت (Ynetnews) نوشت: تهدید این است که اکنون رئیس جمهور اوباما عاشق شده است و او به هیچ وجه از گزینه نظامی علیه ایران حمایت نمی کند.

یدیعوت آحارنوت افزود: اوباما هیچ قصدی برای حمله به ایران ندارد و اسرائیل هم بدون حمایت آمریکا حمله ای را ترتیب نخواهد داد. بسیاری از کشور های عربی نیز از این روند جدید راضی نبوده و به رویکرد جدید ایران اصلا اطمینانی ندارند.

تهران نیز با رویکرد و موضع بسیار خوبی وارد مذاکرات ژنو شده است اما تحلیل گران بر این باورند که این امر نیز به خاطر تحریم ها علیه ایران بوده و ایران مصمم است تا از این تحریم ها بکاهد.

اسرائیل نیز بر این باور است که ایران توانایی ساخت سلاح اتمی را دارد و کشور های عربی نیز به شدت نگران ایجاد جنگی در منطقه هستند و همه آنها خواهان فشار به ایران در جلسات مذاکرات ژنو هستند.

یدیعوت آحارنوت در آخر نوشت: تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد زیرا این راه حل موثر واقع شده است، اما مشکل، اوباما و مردم کشورش هستند که مجذوب ایران شده اند و باید به آنها گفته شود که مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.

۱۳۹۲/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...