نسخه چاپی

آمریكا حمله رژیم اسرائیل به لاذقیه را تایید كرد

عکس خبري - آمريکا حمله رژيم اسرائيل به لاذقيه را تاييد کرد

منابعی در دولت آمریكا حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه را تایید كردند

به گزارش نما به نقل از العالم، روز گذشته خبرهایی در باره حمله موشکی به پایگاه نیروی هوایی ارتش سوریه در حومه لاذقیه منتشر شد که براساس آن پایگاه نیروی هوایی ارتش سوریه در جبل صنوبر در جنوب لاذقیه به طور کلی منهدم شده است. شاهدان عینی و منابع امنیتی در منطقه خبر داده اند احتمالا این حمله از دریا انجام شده است.

یک روز پس از این حادثه، منابعی در دولت باراک اوباما حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی لاذقیه را تایید کردند و برخی از منابع عربی هم از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داده اند.

شب گذشته شبکه سی. ان. ان بدون ذکر نام از قول یک مقام ارشد دفاعی دولت اوباما این حملات را تایید کرد و گفت: هدف موشک ها و تجهیزات مرتبطی بود که اسرائیل نگران انتقال آنها به حزب الله لبنان بوده است.

در این حال تلویزیون العربیه نیز این حمله را تایید کرد و افزود، در شب چهارشنبه جنگنده های اسرائیل علاوه بر لاذقیه مکان دیگری را نیز در دمشق هدف قرار دادند. به ادعای این شبکه هدف هر دو حمله موشک های ضد هوایی SA-8 ارتش سوریه بود.

در میان سکوت رژیم صهیونیستی، دولت سوریه نیز این حملات را تایید نکرده است. این در حالی است که شبکه ام تی وی لبنان از دست داشتن ترکیه در حمله به لاذقیه خبر داده است. خبر ام تی وی را اگرچه هیچ منبع دیگری تایید نکرده است؛ اما این شبکه می گوید این همکاری در انتقام به سقوط جنگنده ارتش ترکیه در چند ماه اخیر به دست پدافند هوایی ارتش سوریه صورت گرفته است.

روز چهارشنبه منابع خبری لبنان از ورود جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی از آغاز ناآرامی های سوریه چندین بار مناطقی در سوریه را هدف قرار داده است و تاکنون هیچیک از این حملات را تایید نکرده است.

۱۳۹۲/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...