نسخه چاپی

خاتمی گفت كه از موسوی و كروبی خواستم اظهار ندامت كنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: محمد خاتمی گفت كه من پیش از فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه، به آقایان موسوی و كروبی گفتم نامه‌ای بنویسید و اظهار ندامت كنید، اما آنها به حرفم توجهی نكردند.

به گزارش نما حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و گو با فارس، با اشاره به سخنان اخیر محمد خاتمی مبنی بر اینکه ادامه حصر موسوی و کروبی به صلاح نظام نیست، اظهار داشت: بنده معتقدم مقام معظم رهبری بر اساس رأفت اسلامی و رعایت گذشته این آقایان آنها را مؤاخذه نکردند.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز رأفت اسلامی از سوی مقام عظمای ولایت تنها عدم سپاسگزاری این افراد را به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی بر اساس عدل و حق و نه طبق لطف و عنایت عمل کند، باید کسانی که فتنه سال 88 را ایجاد کردند و موجب اهانت به مسجد، قرآن و مقدسات شدند، بیش از این مؤاخذه می‌شدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بعد از آشوب‌های فتنه سال 88 همراه آقای علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محمد خاتمی دیدار کردیم و به وی گفتیم که جلوی این فتنه‌ها را بگیرید و محمد خاتمی گفت که من قبل از آنکه مقام معظم رهبری در نماز جمعه سخنرانی کنند به آقایان موسوی و کروبی گفتم نامه‌ای به حضرت آقا بنویسید و اظهار ندامت کنید اما آنها به حرف من توجهی نکردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: من امروز تعجب می‌کنم چرا خاتمی که در آن جلسه، آن موضع گیری را داشت امروز از موسوی و کروبی طرفدار می‌کند، یعنی طرفداری از کسانی که به گفته خود خاتمی حتی از حرف وی نیز پیروی نکردند.

وی در پایان تأکید کرد: اگر برای آقایان موسوی و کروبی محدودیت وجود نداشته باشد باز هم فتنه دیگری را ایجاد می‌کنند، بنابراین لازم است این افراد مجازات شوند تا درس عبرتی برای کسانی که فکر فتنه را در سر می‌پرورانند، باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آقای خاتمی برای برائت خود از فتنه موضع خود را در این باره به طور شفاف بیان و از موسوی و کروبی بخواهد که از ملت و رهبری بابت فتنه 88 عذرخواهی کنند.

۱۳۹۲/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...