نسخه چاپی

اسامی 10 نفری كه به لیست جبهه ایستادگی اضافه شدند

عکس خبري -اسامي 10 نفري که به ليست جبهه ايستادگي اضافه شدند

بیادی:در حوزه انتخابیه تهران نیز 15 نفر از كاندیداهای این تشكل به مرحله دوم انتخابات راه پیدا كردند و 10 نفر نیز از لیست‌ دیگر جبهه‌ها و احزاب به لیست خود اضافه كردیم.

سخنگوي جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي گفت: در جريان نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از كانديداهاي اين تشكل 70 نفر به مرحله دوم انتخابات راه پيدا كردند كه 30 نفر آن‌ها اختصاصي و 40 نفر آن‌ها مشترك هستند.

حسن بيادي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: در حوزه انتخابيه تهران نيز 15 نفر از كانديداهاي اين تشكل به مرحله دوم انتخابات راه پيدا كردند و 10 نفر نيز از ليست‌ ديگر جبهه‌ها و احزاب به ليست خود اضافه كرديم.

وي با اشاره به چگونگي روند شكل‌گيري جبهه ايستادگي اظهار كرد: بعد از انتخابات سال 88 و اتفاقاتي كه رخ داد و تلاش دشمنان داخلي و خارجي براي زير سوال بردن نظام و دستاوردهاي آن تصميم گرفتيم كه از طريق ايجاد حزب از دستاوردهاي نظام حول محور ولايت حمايت كنيم و در اين زمينه دكتر محسن رضايي نيز همفكري و همكاري خوبي با ما داشتند و حمايت‌هايشان بسيار كارساز بود و ما تلاش كرديم كه در مدت فعاليت خود از آرمان‌ها و اصول نظام و تلاش براي رسيدن به اهداف آن حمايت و فعاليت كنيم و يكي از زمينه‌ها براي رسيدن به اهداف نظام را فعاليت سياسي و مشاركت در بحث انتخابات مي‌دانستيم.
سخنگوي جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي افزود: با توجه به بررسي‌هايي كه انجام داديم به اين نتيجه رسيديم در ميان كساني كه براي انتخابات ثبت‌نام كردند هستند افرادي كه با حضور در مجلس مي‌توانند مجلسي مقتدر تشكيل دهند و در اين راستا سعي كرديم به صورت ائتلافي از بين گروه‌ها و احزاب مختلف افرادي را براي قرار دادن در ليست خود انتخاب كنيم.

بيادي با بيان اين‌كه «البته همچنان احتمال خيلي كمي مبني بر تغيير در ليست جبهه ايستادگي در حوزه انتخابيه تهران در مرحله دوم وجود دارد» گفت: 10 نفري كه به ليست جبهه اضافه شدند عبارتند از آقايان احمد توكلي، الياس نادران، اسدالله بادامچيان، محمدنبي حبيبي، علي‌اصغر خاني، عليرضا صفارزاده، ابراهيم انصاريان و خانم‌ها زهره طبيب‌زاده، فاطمه رهبر و زهره الهيان.

وي ادامه داد: محسن کازرونی، علی مطهری، حسین مظفر، محمدرضا باهنر، مهرداد بذرپاش، لاله افتخاری، محمدنبی رودکی پرویز سروری، محمد سلیمانی، علی عباسپور تهرانی، غلامرضا مصباحی‌مقدم، حسن غفوری‌فرد، حسین فدایی، اسماعیل کوثری و جواد محمدی نيز كساني هستند كه در ليست جبهه ايستادگي در مرحله اول انتخابات حضور داشتند و اكنون به مرحله دوم راه پيدا كرده‌اند.

۱۳۹۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...