نسخه چاپی

شجونی: سخنان الهام توهین بود

پدر 3 شهید را در اطراف رفسنجان دیدم كه گفت «چون من تابع ولایت فقیه در زمان امام راحل بودم 3 فرزندم را تقدیم میادین جنگ و فرمایشات ایشان كردم و چون تابع امام (ره) هستم اگر به من می‌گفت برو و دست صدام را ببوس، من می‌بوسیدم.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با همشهری آنلاین در واکنش به اظهارات اخیر غلامحسین الهام که درباره انتصاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است «مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند»، گفت: اینها توهین است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: اگر از بنده اظهارنظر بخواهید، چون بنده تابع ولی فقیه هستم، هر کاری که مقام معظم رهبری بفرمایند تابع هستم؛ بنده ممکن است از برخی افراد در مجمع تشخیص، دل پرخونی داشته باشم ولی چون تابع ولی فقیه هستم و ایشان جذب حداکثری و دفع حداقلی را عنوان کرده‌اند لذا "آنچه آن خسرو کند شیرین بود" بنابراین اطاعت از ولی فقیه بر من واجب است ولو هر کس را در هر مقامی تعیین بفرمایند.

وی در تبیین تبعیت از ولی فقیه ادامه داد: پدر 3 شهید را در اطراف رفسنجان دیدم که گفت «چون من تابع ولایت فقیه در زمان امام راحل بودم 3 فرزندم را تقدیم میادین جنگ و فرمایشات ایشان کردم و چون تابع امام (ره) هستم اگر به من می‌گفت برو و دست صدام را ببوس، من می‌بوسیدم. چون تابع ولایت فقیه هستم و ولی فقیه، مصالح عالیه کشور را بهتر از من می‌فهمد. من 3 فرزندم را تقدیم امام (ره) کردم و 2 فرزند پسر هم دارم که اینها را برای آیت‌الله خامنه‌ای ذخیره کرده‌ام تا فدای فرامین ایشان نمایم.»

گفتنی است، غلامحسین الهام اخیرا در سخنانی تامل برانگیز گفته است: «مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند».

۱۳۹۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...