نسخه چاپی

پانه تا: آمریكا شاید مجبور شود به ایران حمله كند

لئون پانه‌تا، وزیر دفاع پیشین آمریكا در نشستی كه توسط یكی از گروه‌های لابی صهیونیستی برگزار شد مدعی شد كه آمریكا تحریم‌ها و فشارهای بی‌سابقه‌ای را به ایران وارد كرده است، ولی ما ممكن است مجبور شویم برای حمایت از سیاست‌مان از اقدام نظامی استفاده كنیم.

به گزارش نما، روزنامه جروزالم پست در خبری نوشت: "پانه تا" وزیر دفاع سابق آمریکا در جلسه ای اعلام کرد: آمریکا همچنان امکان دارد که از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کند.

جروزالم پست نوشت: پانه تا در سخنرانی اعلام کرد که هر چند که تحریم های بی سابقه آمریکا علیه ایران توانست تا حدی جلوی ایران را بگیرد و باید فشار ها ادامه یابد ولی واشنگتن ممکن است برای متوقف کردن برنامه‌ هسته‌یی ایران مجبور شود به اقدام نظامی متوسل شود.



این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا دائما می گوید که همه گزینه ها روی میز است و همچنان گزینه نظامی به قوت خود باقیست.

پانه تا در ادامه هشدار داد که رهبر عالی ایران اجازه نمی دهد که ایران از برنامه غنی سازی خود کوتاه بیاید و رهبر ایران است که نقش کلیدی را در برنامه هسته ای ایران بازی می کند.



پانه تا در ادامه پافشاری کرد که آمریکا دوستی و متحدی بهتر از اسرائیل ندارد و آمریکا همچنان ملتزم به دفاع از آمریکا در منطقه است. او در ادامه افزود ما در حال حاضر در حال آزمایش کردن رویکرد جدید ایران هستیم و روند مذاکراتی را ادامه می دهیم و ما به دقت ایران را زیر نظر داریم.

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...