نسخه چاپی

تیراندازی در فرودگاه لوس آنجلس آمریكا

روز جمعه در پی تیراندازی فردی در فرودگاه لوس‌آنجلس، یك مامور اداره امنیت ترابری امریكا به ضرب گلوله یك مظنون ۲۳ ساله كشته شد. به دنبال این حادثه پروازهای فرودگاه بین المللی لوس آنجلس به تعویق افتاده است.

به گزارش نما به نقل از پرس تی وی ،فرد مظنون دستگیر شد. همچنین، شش مامور دیگر در این حادثه تیراندازی در پایانه شماره 3 فرودگاه بین المللی لوس آنجلس مجروح شدند.

هنوز اخباری از شرایط جسمانی و سلامت مجروحان منتشر نشده است.

بر اساس گزارش‌ها، فرد مسلح با استفاده از یک مسلسل اقدام به تیراندازی کرد.

در پی این حادثه تیراندازی، ماموران امنیتی دو پایانه فرودگاه از حضور مسافران خالی کردند و اداره فدرال هوا و فضا پروازها را به زمین نشاند.

گزارش‌های تلویزیونی تصاویر انتقال مجروحان توسط آمبولانس‌ها و افسران پلیسی را نشان می‌دهند که بر روی پشت بام پایانه‌ها در حال راه رفتن هستند.

شاهدان می‌گویند مردم پس از شنیدن صدای تیراندازی شروع به دویدن و فرار کردند.

به گفته سخنگوی کاخ سفید، باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا در جریان جزئیات این حادثه امنیتی قرار گرفت و کاخ سفید با نیروهای پلیس در تماس است.

پس از این حادثه نیروهای امنیتی و پلیس فرودگاه لوس‌‌آنجلس را تحت کنترل خود آوردند و برای یافتن دیگر مظنونان احتمالی عملیات جستجوی گسترده‌ای ترتیب دادند. مقام‌های محلی می‌گویند به نظر می‌رسد فرد مظنون به تنهایی دست به این اقدام زده باشد.

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...