نسخه چاپی

دبیر كمیسیون اقتصادی مجلس:

خزانه خالی نیست؛ دولتمردان مردم را نگران نكنند

دبیر كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این كه گفته می‌شود خزانه خالی است، حرف درستی نیست و دولتمردان نباید با برخی حرف‌های خود، مردم را نگران كنند.

به گزارش نما، ابراهیم نکو، دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن رد برخی صحبت ها در خصوص خالی بودن خزانه کشور، اظهار داشت:خزانه خالی نیست و صحبت های که توسط برخی از دولتمردان در مورد خالی بودن صندوق ذخیره ارزی می شود،صحت ندارد.



وی با اشاره به این که برای هر کاری نمی توان از موجودی صندوق برداشت کرد،افزود:طبق اسناد و مدارک، کشور دارای صندوق ذخیره غنی ای می باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که برداشت از صندوق در موارد ضروری امکان پذیر است.



نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این که باید از صحبت های که در جامعه ایجاد بار روانی می کند، به شدت پرهیز کرد،گفت: مسئولان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که برخی گفتارها و رفتارهایشان سبب ایجاد نگرانی و امید در جامعه می شود، از این رو باید از صحبت های که در جامعه ایجاد یاس و ناامیدی می کند پرهیز نمود.



وی در خصوص نیاز کنونی کشور نیز بیان داشت: امروز برای بهبود شرایط جامعه باید دنبال های راهکارهایی برای اتمام طرح های نیمه تمام باشیم تا بتوانیم شاهد بهبود فضای کسب و کار بوده و در ضمن از پرداختن به این گونه مسائل فرعی اجتناب کنیم.

۱۳۹۲/۸/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...