نسخه چاپی

علی كریمی: پژمان بازیگرها را هم جوید!

علی كریمی این روزهاش رایط خوبی دارد. جادوگر كه در بازی اخیر تراكتوری ها یكی از خوب های میدان بود توانست پایه گذار 2 گل تیمش باشد و بازگشت پرفروغی داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه گل: علی کریمی این روزهاش رایط خوبی دارد. جادوگر که در بازی اخیر تراکتوری ها یکی از خوب های میدان بود توانست پایه گذار 2 گل تیمش باشد و بازگشت پرفروغی داشته باشد.

پس از تماس پیمان قاسم خانی و شنیدن صحبت های آقای نویسنده بود که با جادوگر در مورد اتفاق های اخیر فوتبال و پیغام و پسغام های قاسم خانی به صحبت پرداختیم.

بازی خوبی داشتی و توانستی پایه گذار دو گل تیمت باشی.

- من کار خودم را کردم. تیم ما توی این بازی خوب کار کرد و به همین دلیل بود که نتیجه گرفت. همانطور که گفتم من کار خودم را کردم فقط همین.

راستی با پیمان قاسم خانی صحبت می کردیم و او پرسید که آیا علی کریمی سوژه جدید سریال پژمان را در مورد مسائل بازیگرها دیده است یا نه؟

- بله ... دیدم!

توی این قسمت بازیگرانی چون رامبد جوان، فرهاد آییش و امیرحسین رستمی وارد ماجرا شدند و گوشه ای از ماجراهای بازیگر ها هم به نمایش گذاشته شد.

- فکر می کنم اگر در مورد این چیزها صحبت نکنیم خیلی بهتر است! این چیزی که آقا پیمان (قاسم خانی) نوشته فقط در حد «جویدن» بود! خیلی «ملو» و شیک توی چند دقیقه بازیگرها را جوید تا بگوید در مورد آنها هم نوشته ام. من نمی خواهم توی کار این دوستان دخالت کنم ولی از این طرف یک سریال می سازند توی کار فوتبالیست ها می گذارند و از آن طرف چند دقیقه علین هنری ها و بازیگرها برنامه می سازند.

پژمان جمشیدی می گفت که قاسم خانی ها فوتبالیست ها را بیشتر از هنری ها دوست دارند!

- ... ولی چی؟ ای کاش یک سریال هم می ساختند و مثلا توی آن نشان می دادند که وقتی یک علاقمند می خواهد بازیگر شود، چه پروسه ها و مشکلاتی را باید طی کند. دوستان که توی این قضایا هستند بدون شک در مورد این مسائل زیاد دیده اند و شنیده اند!

پیمان قاسم خانی می گفت که علی کریمی به خاطر هوش زیادش متوجه مابقی سریال شد و در مورد حضور بازیگرها در این سریال صحبت کرد.

- ایشان لطف دارند و کارنامه قاسم خانی بیانگر همه چیز در مورد اوست. به نظر من فوتبال و سینما توی خیلی از حاشیه ها و خیلی از مسائل شبیه هم هستند. از رئیس تا آبدارچی حاشیه دارند و من دوست داشتم که این اتفاق جدا از فوتبالی ها برای بازیگرها هم بیفتد و فکر می کنم که بازیگرها هم این پتانسیل را دارند. البته من با بعضی از بازیگرها هم دوست هستم و آنها را می شناسم و فکر نکنید که اگر این حرف ها را می زنم، قصد و منصور خاصی دارم.

در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی چه صحبتی داری؟

- به نظر من فرهاد مجیدی می توانست توی ورزشگاهی خداحافظی کند که پر باشد. من نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و فقط شنیدم که حتی مسئولان باشگاه استقلال هم از این قضیه بی خبر بودند. به هر حال هر کسی صلاح کار خودش را می داند و من به سهم خودم برای فرهاد مجیدی توی همه عرصه های زندگی و مسائل ورزشی آرزوی موفقیت می کنم.

راستی ماجرای حضور تو در یک روستای دور افتاده و کمکی که به اهالی این روستا کرده بودی، چه بود؟

- چنین چیزی نبوده! من سر تمرین هستم! در مورد این قضیه هم چیزی ننویس... اصلا تکذیب کن!

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...