نسخه چاپی

سیروس مقدم پته شهاب حسینی را روی آب ریخت

با تهیه كننده پلیس جوان صحبت كردم اما تهیه كننده قبول نكرد. چرا كه معتقد بود شهاب شبیه برادر شهید اوست و واقعا تحمل نداشت كه چهره برادر خود را 7 الی 8 ماه هر روز روبروی خودش ببیند.

با این که هنوز جوان است و سن زیادی ندارد اما می توان به جرات گفت در کارنامه کاری خودش لیست کاملی از تمام نقش های سینمایی و تلویزیونی دارد. "شهاب حسنی" کار هنری خود را از سال 77 با اجرای برنامه های تلویزیونی آغاز کرد و از همان زمان به چهره ای شناخته شده برای جوانان تبدیل شد.

اما داستان بازیگر شدن شهاب حستی در نوع خود قابل توجه است که سیروس مقدم کارگردان فیلمهایی نظیر اغما، پلیس جوان، پایتخت و بچه های نسبتا بد، در خاطرات خود بازگو کرد: ماجرا از این قرار بود که برای کارگردانی پلیس جوان به دنبال یک بازیگر خوش چهره می گشتم اما با تست گرفتن از چند بازیگر جوان موفق نشدم به فرد ایده آل خود برسم. روزی در یک دفتر سینمایی متوجه جوان خوش چهره ای شدم که روی صندلی نشسته و منتظر دیدن یکی از دوستانش است. با پرسجو از همکاران متوجه شدم که او شهاب حسینی یکی از مجریان کم تجربه تلویزیون است که تا کنون سابقه بازی در سریال یا فیلم های سینمایی را نداشته است.

این کارگردان اظهار داشت: در مورد او با تهیه کننده کار صحبت کردم اما تهیه کننده قبول نکرد. چرا که معتقد بود شهاب شبیه برادر شهید اوست و واقعا تحمل نداشت که چهره برادر خود را 7 الی 8 ماه هر روز روبروی خودش ببیند. من هم به او حق میدادم اما واقعا کارمان داشت عقب می افتاد. تا این که قرار شد یک روز یواشکی بدون حضور تهیه کننده مریلا زارعی را برای نقش مقابل او بیاوریم و تست بگیریم.

وی ادامه داد: شهاب حسینی بی نظیر بود. واقعا حیف می شد اگر از او استفاده نمی کردیم. در نهایت تهیه کننده را راضی کردیم و نمنونه کار را برای صداوسیما فرستادیم. آنها تایید کردند تا بازیگر اصلی این فیلم جوانی باشد که امروز به سوپر استار بی بدیل سینما و تلویزیون نبدیل شده است.


۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...