نسخه چاپی

انصاري‌فرد:

بازی نمی‌كنیم، 3 امتیاز را به تراكتورسازی بدهند

عکس خبري -بازي نمي‌کنيم، 3 امتياز را به تراکتورسازي بدهند

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با انتقاد شدید از سازمان لیگ گفت: در صحبت‌های كه با دایی و سایر اعضای هیئت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم كه بهتر است مقابل تراكتورسازی بازی نكنیم.

محمدحسن انصاری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تغییر روز بازی این تیم مقابل تراکتورسازی از شنبه به یکشنبه آینده، اظهار داشت: سازمان لیگ در نامه‌ای اعلام کرد که بازی راه‌آهن و تراکتورسازی یکشنبه برگزار می‌شود. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم تعویق یک روزه این بازی هیچ ربطی به بازی امروز تیم ملی مقابل موریتانی ندارد و شواهد نشان می‌دهد تغییر زمان به مسائل دیگری ارتباط دارد.

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد:‌ سازمان لیگ روز گذشته در حالی این نامه را به ما داد که در خبر سایت فدراسیون، 3 بازی لیگ برتر به روز شنبه موکول شده بود ولی از تعویق بازی ما با تراکتورسازی خبری نبود. آنها به دلیل بازی تیم ملی 3 دیدار روز جمعه را به شنبه موکول کردند و این نشان می‌دهد برگزاری بازی‌های لیگ در شنبه مشکلی نداشته اما چگونه می‌شود به یکباره بازی ما را به یکشنبه می‌اندازند. اگر بخاطر ملی‌پوشان تراکتورسازی چنین تصمیمی گرفتند که از اول بازی ما روز شنبه بود و چرا در همان سایت فدراسیون چنین تصمیمی درج نشده بود پس این نشان می‌دهد که اتفاق دیگری رخ داده است.

انصاری‌فرد ادامه داد: رایزنی‌هایی صورت گرفته تا این مسابقه در روز یکشنبه برگزار شود. ظاهراً برای اینکه این دیدار با بازی استقلال و شاهین بوشهر هم زمان برگزار شود، چنین تصمیمی گرفتند. بخاطر اینکه تماشاگران استقلال در حمایت از راه‌آهن به ورزشگاه نیایند، چنین تصمیمی گرفته شده است. فکر می‌کنند ما این چیزها را نمی‌دانیم. چطور می‌شود 3 بازی را به روز شنبه منتقل می‌کنند و فقط برگزاری بازی راه‌آهن و تراکتور سازی در روز شنبه به مشکل می‌خورد.

انصاری فرد با انتقاد به اینکه میزبانی این مسابقه را هم از آنها گرفته‌اند، اظهار داشت:‌ به ما می‌گویند که باید در ورزشگاه تختی تهران بازی کنیم درحالی که یکبار هم آنجا بازی نکرده‌ایم. ما و ذوب‌آهن تنها باشگاه‌هایی هستیم که ورزشگاه اختصاصی داریم اما اکنون باید به ورزشگاهی برویم که در قبال اجاره آن باید 15 میلیون تومان پرداخت کنیم. چرا باید چنین هزینه‌ای پرداخت کنیم؟ چرا بازی ایران و موریتانی را بهانه و به درخواست آقایان مسابقه ما را به یکشنبه منتقل می‌کنند. این ظلم آشکار به راه‌آهن است و تا چه زمانی باید سکوت کنیم؟

انصاری‌ فرد تاکید کرد: صدای علی دایی هم درآمده است، بازیکنان و مربیان چه گناهی کرده‌اند؟ من چه جوابی باید به آنها و مالکان باشگاه بدهم؟ علی دایی امروز در شبکه خبر به حرمت آذری‌زبان‌ها خیلی از حرف‌هایش را نزد. من در این خصوص با کفاشیان هم صحبت کردم و او به شدت از این اتفاق ناراحت بود و حق را به ما داد.

مدیرعامل راه‌آهن در ادامه به فارس گفت:‌ روز گذشته پس از دریافت این نامه با بهروان صحبت کردم و او گفت بازی روز شنبه است. امروز که به سازمان لیگ رفتم آقای کاظمی به من گفت چون 3 بازی به شنبه افتاده و تراکتورسازی هم درخواست کرده بود که بازی یکشنبه برگزار شود، این تصمیم را گرفتیم اما باید با شما هماهنگ می‌کردیم که این اتفاق نیفتاده است.



انصاری‌فرد اضافه کرد: آخرین حرفی که مسئولان سازمان لیگ به من زدند این بود که بازی همان شنبه برگزار می‌شود اما دوباره مسئله یگان ویژه را مطرح کردند و گفتند آنها خواستند این مسابقه یکشنبه برگزار شود. وقتی خودم از یگان ویژه پیگیری کردم، به من گفتند سازمان لیگ هر روزی را که بگوید مسابقه است، ما موافقت می‌کنیم و برای این مسابقه هم گفتند که بازی یکشنبه برگزار می‌شود و ما هم گفتیم مشکلی نیست. اکنون که این مسئله را با سازمان لیگ مطرح می‌کنم به من می‌گویند از یگان ویژه نامه بیاورم که بازی شنبه برگزار شود. وقتی این مسئله را با یگان ویژه مطرح کردم آنها ناراحت شدند و می‌گویند چرا پای ما را وسط می‌کشند.

انصاری فرد با طرح این سؤال که مگر در این 30 هفته برای تعیین روز مسابقات باشگاه‌ها از یگان ویژه نامه می‌گیرند، تصریح کرد:‌ چرا من از یگان ویژه نامه بگیرم؟ این‌ها نشان می‌دهد که خودشان می‌خواهد بازی یکشنبه باشد ولی اکنون می‌گویم حالا که زمین و زمان را از ما گرفته‌اند از سازمان لیگ استدعا می‌کنیم بازی در تبریز و طبق ساعتی که باشگاه تراکتورسازی می‌خواهد برگزار شود.

مدیرعامل راه‌آهن افزود:‌ اصلا بیایند و این 3 امتیاز را به تراکتورسازی بدهند و بهتر است این بازی برگزار نشود. هر ساله به راه‌آهن چنین ظلمی می‌شود و ما باید بابت این مسائل متضرر شویم. این رسم حمایت از بخش خصوصی نیست. چرا مسئولان استان تهران از پشت میزشان بلند نمی‌شوند و ببینند که چطور حق یک تیم را پایمال می‌کنند.



انصاری‌فرد گفت:‌ در همه شهرستان‌ها، استاندار، فرماندار، شهردار، هیئت فوتبال و شورای شهر و نمایندگان مجلس پشت یک تیم هستند اما هیچ‌کس سراغ ما نمی‌آید. با این وجود با خون دل خوردن‌ها 5 سال است که تیم را در لیگ برتر حفظ و مقابل بیش از 10 استان ایستادگی کردیم تا تیم در شهر خودش بماند و نگذاریم تاریخ 75 ساله راه‌آهن به حراج گذاشته شود. چرا با یک تیم ریشه‌دار اینطور رفتار می‌کنند؟

وی در پایان به فارس گفت: تمام حرف‌هایی که می‌زنم از روی مدرک و دلیل است. نمی‌خواهم تماشاگران تبریزی از ما ناراحت شوند. مطمئن هستم آنها راضی نمی‌شوند به تیم مقابلشان جفا شود. من خودم آذری زبان هستم و به تماشاگران آذری افتخار می‌کنم و آنها می‌دانند اعتراض ما برای احقاق حق باشگاه خودمان است. مقابل این موضوع می‌ایستیم و در صحبت‌های تلفنی که با دایی و سایر اعضای هیئت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است بازی نکنیم.

۱۳۹۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...