نسخه چاپی

تاكید دوباره اوباما علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهوری كلمبیا بار دیگر با رویكردی ضد ایرانی مدعی شد كه زمان تشدید تحریم‌ها علیه ایران فرا رسیده است.

ه نقل از فارس، پایگاه خبری عبری زبان عاروتص شوع نوشت: "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار یک ساعته روز گذشته خود با "خوآن مانوئل سانتوس" رئیس جمهوری کلمبیا در "بوگوتا" پایتخت این کشور ضمن تشکر از رئیس جمهوری کلمبیا به خاطر حمایت های این کشور از اسرائیل در مجامع بین المللی به بررسی برنامه هسته ای ایران پرداخت و مدعی شد که زمان برای تحمیل تحریم های جدی علیه ایران فرا رسیده است.

درحالیکه ایران بارها با رد اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن اهداف هسته ای اش، بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود تاکید و اعلام کرده است که به هیچ عنوان از حقوق هسته ای خود صرف نظر نخواهد کرد، وزیر جنگ اسرائیل در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود گفت: ایران نه تنها یک تهدید برای اسرائیل بلکه تهدیدی برای نظم کل جهان محسوب می شود؛ هدف باید این باشد که تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای را متوقف کنیم.

باراک که تلاش می‌کند دیدگاه رژیم صهیونیستی را بر دیدگاه کشورهای غربی تحمیل کند و مسائل را به سوی تهدیدات نظامی بکشاند، ساعات اولیه روز گذشته نیز مدعی شد که این رژیم، هیچ تعهدی به آمریکا مبنی بر عدم اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران نداده و نباید هم چنین تعهدی در کار باشد؛ وی اذعان کرد که ایران ممکن است بزودی وارد منطقه حفاظت شده در برابر حمله اسرائیل شود چرا که تاسیسات هسته‌ای خود را در عمق زمین تاسیس می‌کند.

بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه خبری "عاروتص شوع"، سایر موضوعاتی که باراک در دیدار با رئیس جمهوری کلمبیا به آنها پرداخت شامل همکاری های امنیتی میان دو کشور و همچنین مذاکرات صلح اسرائیل با مقامات فلسطینی بود؛ باراک در این باره اعلام کرد: کلمبیا دوست حقیقی اسرائیل است و من برای گسترش همکاری میان دو کشور در زمینه های فناوری، کشاورزی، آموزش تلاش خواهم کرد.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه درباره مذاکرات صلح خاورمیانه گفت: اسرائیل می خواهد در مذاکرات با فلسطینیان برای رسیدن به راه حلی برای مردم اسرائیل و فلسطین رو به جلو حرکت کند؛ ما انتظار داریم که فلسطینیان بدون پیش شرط و به منظور رسیدن به توافقی که به نفع دو طرف باشد، وارد مذاکرات حقیقی شوند.

۱۳۹۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...