نسخه چاپی

وقتی الجزیره نمی تواند پنهانكاری كند!

پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها در شهر السفیره استان حلب آنقدر گسترده بود كه شبكه تلویزیونی الجزیره قطر هم كه تا دیروز برای دستاوردهای موهوم تروریست ها هورا می كشید، نتوانست خبر آن را كتمان كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه العالم، سیاست های شبکه قطری الجزیره همواره بر دفاع از اقدامات جنایتکارانه تروریست ها در سوریه استوار است؛ اما اینبار نتوانست در مقابل دستاوردهای ارتش سوریه در شهر السفیره که موجب آزادی این شهر شد، تاب بیاورد و گزارشگر این شبکه در خبری اعلام کرد که ارتش سوریه این شهر را آزاد کرده است.

گوینده خبر الجزیره، گزارش زنده خبرنگار این شبکه را هنگامی که درباره جزئیات پاکسازی شهر السفیره به دست ارتش سوریه گزارش می داد قطع کرد و از میزان اهمیت این دستاورد از وی سوال کرد که خبرنگار الجزیره در پاسخ گفت: تسلط ارتش سوریه بر شهر السفیره یک بمب خبری بود که تمامی مخالفان مسلح را ناامید کرد تسلط بر شهر به معنای سیطره بر دروازه شرقی حلب و دسترسی یافتن به فرودگاه نظامی "کواریس" و محله های شرقی حلب است.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه حاضر در منطقه در حال تجهیز و تقویت خود هستند تا به فرودگاه کواریس حمله کنند زیرا دسترسی به این فرودگاه از شرق حلب راحت تر از مرکز آن است.

در ماه های اخیر ارتش سوریه توانسته با شکست تروریست ها در مناطق مختلف این کشور تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و بسیاری از مناطق اشغال شده را آزاد کند.

۱۳۹۲/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...