نسخه چاپی

آمریكایی ها به گذشته خود اعتراف كنند

نایب رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه آمریكایی ها باید به گذشته ننگین خود اعتراف كنند گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استكبار است و این روز باید زنده نگه داشته شود.

به گزارش نما، منصور حقیقت پور روز 13 آبان را نماد مبارزه با استکبار ستیزی ملت ایران دانست و گفت: ما منتظریم که آمریکایی ها به گذشته ننگین، تخلفات و جنایات بیشمار خود اعتراف کنند و تا وقتی به این موضوعات اعتراف نکرده و از ملت ما عذرخواهی نکنند، شعار مرگ بر آمریکا پابرجاست.

حقیقت پور در مورد روابط ایران با آمریکا گفت: ما ارتباطی با آمریکا نداریم و دولت یازدهم هم در چارچوب حل مساله هسته ای ایران با مقامات آمریکایی مذاکره می کند که نام آن ارتباط نیست و رهبر معظم انقلاب نیزی فرموده اند که ما به گروه مذاکره کننده اعتماد داریم.

وی یادآور شد: 13 آبان روز ملی مقابله با استکبار جهانی است و همگان باید صداقت خود را برای تحقق این موضوع نشان دهند و مردم دنیا بدانند ما نسبت به آمریکایی ها اطمینان لازم را نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران باعث بیداری ملل مسلمان شد افزود: انقلاب اسلامی ایران یک افق روشنی در مقابل چشمان مسلمانان روشن کرد و به دنیا جرات داد تا در مقابل زوگویان بایستد.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...